Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Osposobljenost studenata završne godine učiteljskog studija za rad u suvremenoj školi (CROSBI ID 537849)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo

Močinić Snježana Osposobljenost studenata završne godine učiteljskog studija za rad u suvremenoj školi // Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 432-441

Podaci o odgovornosti

Močinić Snježana

hrvatski

Osposobljenost studenata završne godine učiteljskog studija za rad u suvremenoj školi

Postojeća izobrazba učitelja nedovoljno je učinkovita s obzirom na nove zahtjeve koje postavlja život u svijetu promjena. U cilju poboljšanja kvalitete učiteljskog studija potrebno je najprije utvrditi nedostatke sadašnjeg modela obrazovanja, kako bi se pripremile i primijenile nove paradigme izobrazbe ove struke. U radu prikazujemo rezultate ispitivanja stavova studenata završnih godina studija o učiteljskim kompetencijama stečenim tijekom studiranja te o oblicima provedbe pedagoške prakse.

učitelj ; učiteljske kompetencije ; znanja ; sposobnosti i vještine ; obrazovanje učitelja

nije evidentirano

engleski

Students qualification on the last year of study of the teacher training college for working in a modern school

nije evidentirano

teacher ; teacher competence ; knowledge ; abilities and skills ; teachers education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

432-441.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

978-953-99167-1-6

Podaci o skupu

Prvi kongres pedagoga Hrvatske

predavanje

19.09.2007-21.09.2007

Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija