Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Optimistički i pesimistički eksplanatorni stil i školski uspjeh u višim razredima osnovne škole (CROSBI ID 141547)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Mijočević, Ivana ; Rijavec, Majda Optimistički i pesimistički eksplanatorni stil i školski uspjeh u višim razredima osnovne škole // Odgojne znanosti, 2 (2006), 347-361

Podaci o odgovornosti

Mijočević, Ivana ; Rijavec, Majda

hrvatski

Optimistički i pesimistički eksplanatorni stil i školski uspjeh u višim razredima osnovne škole

Cilj istraživanja bio je ispitati povezanost između optimisitčkog i pesimističkog eksplanatornog stila i školskog uspjeha u višim razredima osnovne škole. U istraživanju su sudjelovalo ukupno 153 učenika od petog do osmog razreda osnovne škole dobi od 11 do 14 godina, od toga 84 dječaka i 69 djevojčica. Primijenjen je Upitnik atribucijskog stila za djecu – CASQ (Children's Attributional Style Qustionnaire) koji ispituje optimizam, pesimizam i opći eksplanatorni stil (Seligman i sur., 1984). Rezultati su pokazali da je optimistički eksplanatorni stil pozitivno povezan sa općim školskim uspjehom i ocjenama iz matematike i hrvatskog jezika, dok je za pesimistički stil ta povezanost negativna. Također su potvrđeni rezultati dosadašnjih istraživanja koji ukazuju na to da su djevojčice u ovoj dobi optimističnije od dječaka. Rezultati ukazuju na potrebu provođenja intervencijskih programa za razvoj optimističkog eksplanatornog stila kod učenika osnovne škole.

Optimistički eksplanatorni stil; pesimistički eksplanatorni stil; školski uspjeh

nije evidentirano

engleski

Optimistic and pesimistic explanatory style and school achievement in elementary school

nije evidentirano

Optimistic explanatory style; pesimistic explanatory style; school achievement

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2

2006.

347-361

objavljeno

1846-1204

Povezanost rada

Psihologija