Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 348728

Redizajn robne marke


Marinković, Nataša
Redizajn robne marke 2007., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb


Naslov
Redizajn robne marke
(Brand redesign)

Autori
Marinković, Nataša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
23.10

Godina
2007

Stranica
45

Mentor
Pibernik, Jesenka

Ključne riječi
Dizajn; redizajn; robna marka
(Design; redesign; brand)

Sažetak
Postojeću robnu marku želimo podvrgnuti redizajnu, tu nailazimo na niz faza koje naša robna marka mora proći. Postavlja se niz pitanja, prvobitno zašto uopće krenuti u redizajn, da li nam je on uopće i potreban, koje nam se greške mogu pojaviti u redizajniranju ili da li nam je jednostavno redizajn potreban samo zbog osvježenja jer smo se zasitili dosadašnjeg dizajna.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Grafički fakultet, Zagreb