Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 348715

Proces kreativnog oglašavanja


Bosnar, Darko
Proces kreativnog oglašavanja 2007., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb


Naslov
Proces kreativnog oglašavanja
(The process of creative advertising)

Autori
Bosnar, Darko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
09.07

Godina
2007

Stranica
47

Mentor
Pibernik, Jesenka

Ključne riječi
Proces kreativnog oglašavanja; vizualna poruka; ciljana skupina; brief; istraživanje tržišta; brainstroming; mogućnost vizualizacije; realizacija
(Creative advertising; visual message; target audience; briefs; market research; brainstorming; possibilities of visualization; realization)

Sažetak
Ovim diplomskim radom prikazan je cijelokupni proces kreativnog oglašavanja. Rad opisuje što sve zapravo podrazumijeva proces oglašavanja, te na profesionalan i ozbiljan način prikazuje mogućnost kreiranja i odašiljanja vizualne poruke prema nekoj ciljanoj skupini. Počevši od klijentovog zadavanja brief-a, preko istraživanja tržišta , načina provođenja brainstorming-a, mogućnosti vizualizacije, pa sve do samog procesa realizacije. Rad također prikazuje i objašnjava kanale kojima je moguće odaslati neku vizualnu ili zvučnu poruku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Grafički fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Darko Bosnar, (189875)