Komunikološka uloga boje u grafičkom dizajnu (CROSBI ID 350099)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Dedić, Matija
Pibernik, Jesenka
hrvatski
Komunikološka uloga boje u grafičkom dizajnu
Više od bilo kojeg drugog elementa dizajna, boja ima utjecaj da nas učini svjesnim o onome što vidimo. Boja defi nira svijet oko nas i naše osjećaje. Boja se može opisati na dvije različite metode ili dvije točke gledanja - objektivno i subjektivno. Boja se može defi nirati kao psihofi zikalni fenomen induciran svjetlom ili osjećaj koji u mozgu izaziva svjetlost emitirana od nekog izvora ili refl ektirana s površine nekog tijela. Psihologija boje je osjet svjetlosti koji se prenosi do mozga kroz oko. U pokušaju da se shvati važnost boje u našim životima, teoretičari boje od davnina do danas su pokušavali objasniti i znanstveno i psihološki djelovanje boje. Pamćenje, iskustvo, inteligencija i kulturološko nasljeđe jako utječu na percepciju boje kod ljudi. Korištenjem različitih kombinacija boje i različitih vrijednosti atributa boje, postižu se određeni efekti u dizajnu.
boja; ton; svjetlina; sheme boja; krug boje; pozadina
nije evidentirano
engleski
Communicological role of colour in graphic design
nije evidentirano
colour; hue; light; colour schemes; colour wheel chart; background
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
30.10.2007.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb