Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Čimbenici utjecaja na izbor maloprodajnih oblika (CROSBI ID 141517)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Brčić-Stipčević, Vesna ; Renko, Sanda Čimbenici utjecaja na izbor maloprodajnih oblika // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 5 (2007), 1; 387-401

Podaci o odgovornosti

Brčić-Stipčević, Vesna ; Renko, Sanda

hrvatski

Čimbenici utjecaja na izbor maloprodajnih oblika

Sve brži životni tempo, sve manje raspoloživog vremena, veća diversifikacija u potrošačkim potrebama, uz sve veća ulaganja u informatizaciju i razvoj tehnologije imali su jak utjecaj i u sektoru maloprodaje. Pored postojeće, još uvijek najviše zastupljene prodaje putem prodavaonica, na značenju sve više dobiva i prodaja izvan prodajnih objekata. Taj novi trend u maloprodaji potaknuo je autorice ovog rada na istraživanje o stavu hrvatskih potrošača glede novih oblika prodaje, odnosno redoslijeda kriterija koje potrošači smatraju najvažnijima prilikom kupovine izvan prodavaonica. Istraživanjem su obuhvaćeni Zagreb i okolica, tj. Zagrebačka županija, te Osječko-baranjska županija gdje se na uzorku od 200 ispitanika-studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu i Osijeku nastojalo ustanoviti što utječe na hrvatskog potrošača prilikom donošenja odluke o kupovini kod obje vrste maloprodaje. Rezultati istraživanja pokazuju da iako je riječ o vrsti maloprodaje koja je u fazi uvođenja na hrvatsko tržište, kriterije kod različitih oblika maloprodaje izvan prodavaonica potrošači rangiraju sukladno osnovnim prednostima pojedinih oblika maloprodaje izvan prodavaonica.

maloprodaja izvan prodavaonica; maloprodaja u prodavaonicama

nije evidentirano

engleski

Factors that influence the choice of retil forms

nije evidentirano

non-store retailing; store-based retailing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5 (1)

2007.

387-401

objavljeno

1333-8900

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost