Mystery shopping: ključni čimbenik uspješnog benchmarkinga u maloprodaji (CROSBI ID 141511)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Renko, Sanda ; Matošić, Ivana
hrvatski
Mystery shopping: ključni čimbenik uspješnog benchmarkinga u maloprodaji
Kontinuirani razvoj i orijetacija prema potrebama i zahtjevima potrošača, kao i koordinirana integracija svih poslovnih aktivnosti u cilju upoznavanja i opsluživanja kupaca, te učinkovitog zadovoljenja njihovih potreba, u današnje su vrijeme preduvjeti dugoročne i uspješne maloprodajne strategije. Cilj autorica ovog rada je predstaviti metodu benchmarkinga kao jedan od najboljih načina za poboljšanje poslovanja, kao i posvetiti posebnu pažnju jednom od vidova benchmarkinga: mystery shoppingu ili tajnom kupovanju. Naime, u ovom su radu autorice istražile i vrednovale postojeće dokaze o učinkovitosti mystery shoppinga kao tehnike za ocjenu i poboljšanje kvalitete usluge koja se kupcima pruža u maloprodaji.
benchmarking; mystery shopping; maloprodaja; konkurentska prednost
nije evidentirano
engleski
Mystery shopping: key factor for the successful retail benchmarking
nije evidentirano
benchmarking; mystery shopping; retailing; competitive advantage
nije evidentirano