Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mystery shopping: ključni čimbenik uspješnog benchmarkinga u maloprodaji (CROSBI ID 141511)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Renko, Sanda ; Matošić, Ivana Mystery shopping: ključni čimbenik uspješnog benchmarkinga u maloprodaji // Poslovna izvrsnost, 1 (2007), 1; 157-169

Podaci o odgovornosti

Renko, Sanda ; Matošić, Ivana

hrvatski

Mystery shopping: ključni čimbenik uspješnog benchmarkinga u maloprodaji

Kontinuirani razvoj i orijetacija prema potrebama i zahtjevima potrošača, kao i koordinirana integracija svih poslovnih aktivnosti u cilju upoznavanja i opsluživanja kupaca, te učinkovitog zadovoljenja njihovih potreba, u današnje su vrijeme preduvjeti dugoročne i uspješne maloprodajne strategije. Cilj autorica ovog rada je predstaviti metodu benchmarkinga kao jedan od najboljih načina za poboljšanje poslovanja, kao i posvetiti posebnu pažnju jednom od vidova benchmarkinga: mystery shoppingu ili tajnom kupovanju. Naime, u ovom su radu autorice istražile i vrednovale postojeće dokaze o učinkovitosti mystery shoppinga kao tehnike za ocjenu i poboljšanje kvalitete usluge koja se kupcima pruža u maloprodaji.

benchmarking; mystery shopping; maloprodaja; konkurentska prednost

nije evidentirano

engleski

Mystery shopping: key factor for the successful retail benchmarking

nije evidentirano

benchmarking; mystery shopping; retailing; competitive advantage

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (1)

2007.

157-169

objavljeno

1846-3355

1848-9060

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost