Dijete, odgajatelj i slikovnica, akcijsko istraživanje (CROSBI ID 5300)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Petrović-Sočo, Biserka
hrvatski
Dijete, odgajatelj i slikovnica, akcijsko istraživanje
Glavni znanstveni doprinos ovog rada sastoji se u akcijskom metodološkom modelu i dokazivanju da je istraživanje komunikacije odgojitelja i djece vrlo rane dobi ipak moguće provesti i u složenom, dinamičnom institucijskom kontekstu. U teorijskome dijelu rada razmatraju se rani govorni razvoj djece u dobi do treće godine života i mogućnost djece za dekodiranje slike, slikovnice. Posebna se pozornost pridaje ulozi odgojitelja u poticanju djece na dekodiranje slike i prijevodu u govorni kod. Na temelju iscrpne analize i stalnog uvođenja promjena u metodološkom dijelu rada proučavaju se i unapređuju postupci odgojitelja za dječje razumijevanje i govorno označavanje slike. Time je rad posebno značajan i s aspekta proučavanja ranog razvoja govora djece. Kao dobra teorijska i praktična osnova, magistarski rad predstavlja doprinos razvoju suvremene, znanstveno utemeljene, u nas deficitarne metodike za odgojni rad s djecom u dječjim jaslicama.
predškolsko dijete; odgajatelj; slikovnica; govor; akcijsko istraživanje
nije evidentirano
engleski
Chlid, Pre-school Teacher and Picture-book, Action Research
nije evidentirano
Preschool child; Preschool Teacher; Picture-book; Language; Action Research
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Alinea
1997.
953-180-049-9
191
objavljeno