Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mogućnosti suradnje u opskrbnom lancu primjenom modela učinkovitog odgovora na potrebe kupaca (ECR) (CROSBI ID 350077)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Kovačec, Ivana Mogućnosti suradnje u opskrbnom lancu primjenom modela učinkovitog odgovora na potrebe kupaca (ECR) / Brčić-Stipčević, Vesna (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2007

Podaci o odgovornosti

Kovačec, Ivana

Brčić-Stipčević, Vesna

hrvatski

Mogućnosti suradnje u opskrbnom lancu primjenom modela učinkovitog odgovora na potrebe kupaca (ECR)

Kroz nekoliko poglavlja u radu je dan pregled modernih logističkih rješenja. Prva tri poglavlja daju sveopći uvid u logistiku i upravljanje opskrbnim lancem. U suvremenim uvjetima poduzeća su uvidjela da je efikasnije upravljanje opskrbnim lancem izvor komparativnih prednosti. Ključni element za uspješno poslovanje u opskrbnom lancu je zajednički interes, povjerenje između partnera i efikasno planiranje temeljeno na podjeli informacija. Četvrti dio rada daje uvid u nastanak i razvoj modela Učinkovitog odgovora na potrebe kupaca (Efficient Consumer Response - ECR), kao novog rješenja fokusiranog na povećanje efikasnosti opskrbnog lanca. Osnova pristupa je međusobna partnerska povezanost trgovaca na malo, trgovaca na veliko i proizvođača temeljena na učestaloj podjeli informacija, u cilju zadovoljavanja potreba krajnjih kupaca i reduciranju ukupnih troškova poslovanja. Efikasnost opskrbnog lanca postiže se primjenom četiri ključne strategije:učinkovit asortiman, učinkovito nadopunjavanje, učinkovita promocija i učinkovito uvođenje novih proizvoda. Poduzeća koja žele prihvatiti ECR praksu bit će primorana restrukturirati dosadašnji način poslovanja što će rezultirati brojnim preprekama. U petom poglavlju rada ističe se značenje informacijske tehnologije u opskrbnom lancu. Procesi bazirani na standardizaciji, EDI sustavu i informacijama u realnom vremenu osnova su brze, točne i pouzdane komunikacije. U radu je prezentiran koncept razvoja novih logističkih rješenja, uloga partnerstva, informacijskih sustava i tehnologije. Istaknuti su primjeri i smjernice iz poslovne prakse poduzeća koja su prva prihvatila ove oblike poslovanja, kao i mogućnosti i prepreke uvođenja ECR-a u poslovanje u Republici Hrvatskoj.

logistika; upravljanje opskrbnim lancem; model Učinkovitog odgovora na potrebe kupaca (Efficient Consumer Response - ECR)

nije evidentirano

engleski

Cooperation in supply chain through implementation of Efficient Consumer Response - ECR model

nije evidentirano

logistics; supply chain management; Efficient Consumer Response - ECR

nije evidentirano

Podaci o izdanju

155

15.02.2007.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija