Popularna književnost i shopping: predodžbe ženskih žanrova u Gospođi Bovary i Tri kavaljera frajle Melanije (CROSBI ID 537415)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Grdešić, Maša
hrvatski
Popularna književnost i shopping: predodžbe ženskih žanrova u Gospođi Bovary i Tri kavaljera frajle Melanije
U članku se pokušava, u kontekstu moderniteta kao razdoblja kulture, na primjerima Flaubertova i Krležina romana precizno analizirati lektira koju junakinje tih romama čitaju i na taj način objasniti njihova opsesija popularnim ljubavnim romanima. U međupodručju studija kulture i književnosti autorica analizira predodžbe o ženskoj svakidašnjici kao i predodžbe o ženskim žanrovima u razdoblju masovne kulturne proizvodnje i njezina prodora u privatni život.
moderna; popularna književnost; shopping; feministička teorija; kulturalni studiji
nije evidentirano
engleski
Popular fiction and shopping: images of women's genres in Gustave Flaubert's Madame Bovary and Miroslav Krleža's Tri kavaljera frajle Melanije
nije evidentirano
modernity; popular fiction; shopping; feminist theory; cultural studies
nije evidentirano
Podaci o prilogu
247-280.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Komparativna povijest hrvatske književnosti – Zbornik radova IX. (Hrvatska književnost XX. stoljeća u prijevodima: emisija i recepcija)
Pavlović, Cvijeta ; Glunčić-Bužančić, Vinka
Split: Književni krug Split
978-953-163-294-2
Podaci o skupu
Hrvatska kjiževnost XX. stoljeća u prijevodima: emisija i recepcija
predavanje
01.01.2007-01.01.2007
Split, Hrvatska