Cjeloživotno obrazovanje nastavnika i održivi razvoj (CROSBI ID 537387)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Radeka, Igor ; Petani, Rozana ; Rogić, Ana Marija
hrvatski
Cjeloživotno obrazovanje nastavnika i održivi razvoj
Ključan smjer Ujedinjenih Naroda na početku 21. stoljeća je održivi razvoj ili „ razvoj sposoban za budućnost“ kao prvorazredno pitanje suvremenog društva opterećenog krizom tradicionalnog načina razvoja. Istovremeno, Europska Unija na početku 21. stoljeća potiče razvoj društva znanja, tj. ostvarenje koncepta cjeloživotnog obrazovanja. Na društvenom planu koncept održivog razvoja pretpostavlja značajne ekološke, sociološke, tehnološke, ekonomske i druge promjene. Koncept cjeloživotnog obrazovanja pak pretpostavlja pedagoške, ali i druge strukturne promjene suvremenog društva. U radu koji slijedi analizira se odnos između ovih dvaju koncepata i pretpostavke njihova ostvarenja. U tom pogledu posebno se apostrofira uloga cjeloživotnog obrazovanja nastavnika u kontekstu nužnih spoznajnih i vrijednosnih, tj. obrazovnih i odgojnih promjena koje su condicio sine qua non ostvarenja kako koncepta cjeloživotnog obrazovanja tako i koncepta održivog razvoja.
cjeloživotno obrazovanje; održivi razvoj; nastavnik
nije evidentirano
engleski
The Lifelong Education of Teachers and Sustainable Development
nije evidentirano
lifelong education; sustainable development; teacher
nije evidentirano
Podaci o prilogu
301-306.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, svezak 1.
Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
978-953-98445-4-5
Podaci o skupu
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
predavanje
01.01.2008-01.01.2008
NP Plitvička jezera, Hrvatska