Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 346921

Cjeloživotno obrazovanje nastavnika i održivi razvoj


Radeka, Igor; Petani, Rozana; Rogić, Ana Marija
Cjeloživotno obrazovanje nastavnika i održivi razvoj // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, svezak 1. / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 301-306 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Cjeloživotno obrazovanje nastavnika i održivi razvoj
(The Lifelong Education of Teachers and Sustainable Development)

Autori
Radeka, Igor ; Petani, Rozana ; Rogić, Ana Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, svezak 1. / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija - Rijeka : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008, 301-306

ISBN
978-953-98445-4-5

Skup
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 21. do 23. svibnja 2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Cjeloživotno obrazovanje; održivi razvoj; nastavnik
(Lifelong education; sustainable development; teacher)

Sažetak
Ključan smjer Ujedinjenih Naroda na početku 21. stoljeća je održivi razvoj ili „ razvoj sposoban za budućnost“ kao prvorazredno pitanje suvremenog društva opterećenog krizom tradicionalnog načina razvoja. Istovremeno, Europska Unija na početku 21. stoljeća potiče razvoj društva znanja, tj. ostvarenje koncepta cjeloživotnog obrazovanja. Na društvenom planu koncept održivog razvoja pretpostavlja značajne ekološke, sociološke, tehnološke, ekonomske i druge promjene. Koncept cjeloživotnog obrazovanja pak pretpostavlja pedagoške, ali i druge strukturne promjene suvremenog društva. U radu koji slijedi analizira se odnos između ovih dvaju koncepata i pretpostavke njihova ostvarenja. U tom pogledu posebno se apostrofira uloga cjeloživotnog obrazovanja nastavnika u kontekstu nužnih spoznajnih i vrijednosnih, tj. obrazovnih i odgojnih promjena koje su condicio sine qua non ostvarenja kako koncepta cjeloživotnog obrazovanja tako i koncepta održivog razvoja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
269-2692634-2441 - Struktura cjeloživotnog obrazovanja nastavnika (Igor Radeka, )

Ustanove
Sveučilište u Zadru