Marketinške strategije hrvatskih malih i srednjih poduzeća u uvjetima informatizacije - primjer izvorno orijentiranih poduzeća (CROSBI ID 350015)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Sabol, Gabrijela
prof. dr. sc. Renko, Nataša
hrvatski
Marketinške strategije hrvatskih malih i srednjih poduzeća u uvjetima informatizacije - primjer izvorno orijentiranih poduzeća
U radu se, na temelju podataka iz empirijskog istraživanja provedenog na uzorku malih i srednjih poduzeća izvoznica, pokušavaju odrediti tipovi marketinških strategija i na koji su oni način povezani s uvođenjem i korištenjem informacijske i komunikacijske tehnologije u poslovanju.
marketinška strategija; mala i srednja poduzeća; informacijska i komunikacijska tehnoogija
nije evidentirano
engleski
Marketing Strategy and Information and Communication Technology of Croatian Exporting Small and Medium Enterprises
nije evidentirano
marketing strategy; small end medium enterprises; information and communication technology
nije evidentirano
Podaci o izdanju
121
09.05.2007.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb