Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketinške strategije hrvatskih malih i srednjih poduzeća u uvjetima informatizacije - primjer izvorno orijentiranih poduzeća (CROSBI ID 350015)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Sabol, Gabrijela Marketinške strategije hrvatskih malih i srednjih poduzeća u uvjetima informatizacije - primjer izvorno orijentiranih poduzeća / prof. dr. sc. Renko, Nataša (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2007

Podaci o odgovornosti

Sabol, Gabrijela

prof. dr. sc. Renko, Nataša

hrvatski

Marketinške strategije hrvatskih malih i srednjih poduzeća u uvjetima informatizacije - primjer izvorno orijentiranih poduzeća

U radu se, na temelju podataka iz empirijskog istraživanja provedenog na uzorku malih i srednjih poduzeća izvoznica, pokušavaju odrediti tipovi marketinških strategija i na koji su oni način povezani s uvođenjem i korištenjem informacijske i komunikacijske tehnologije u poslovanju.

marketinška strategija; mala i srednja poduzeća; informacijska i komunikacijska tehnoogija

nije evidentirano

engleski

Marketing Strategy and Information and Communication Technology of Croatian Exporting Small and Medium Enterprises

nije evidentirano

marketing strategy; small end medium enterprises; information and communication technology

nije evidentirano

Podaci o izdanju

121

09.05.2007.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Sociologija