Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost crta ličnosti petofaktorskog modela i studentskih ponašanja s akademskim postignućem (CROSBI ID 350006)

Ocjenski rad | diplomski rad

Frencl, Maja Povezanost crta ličnosti petofaktorskog modela i studentskih ponašanja s akademskim postignućem / Takšić, Vladimir (mentor); Rijeka, Filozofski fakultet u Rijeci, . 2008

Podaci o odgovornosti

Frencl, Maja

Takšić, Vladimir

hrvatski

Povezanost crta ličnosti petofaktorskog modela i studentskih ponašanja s akademskim postignućem

Cilj provedenog istraživanja bio je ispitati crte ličnosti i specifična studentska ponašanja koja doprinose objašnjenju akademskog uspjeha, te provjeriti medijatorsku ulogu ponašanja u povezanosti crta ličnosti s akademskim postignućem. Prijašnja istraživanja koja se bave temom povezanosti crta ličnosti i akademskog uspjeha govore o pozitivnoj povezanosti ličnosti i akademskog postignuća, posebno crte Savjesnosti. U istraživanju je sudjelovalo 220 studentica različitih fakulteta Sveučilišta u Rijeci i Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Ispitivanje je izvršeno u sklopu šireg istraživanja međukulturalnih razlika. Značajni prediktori akademskog postignuća su Izvršavanje obveza na fakultetu i crta Ugodnosti iz Petofaktorskog modela ličnosti. Studenti koji više izvršavaju svoje obvaze na fakultetu te koji imaju manje izraženu crtu Ugodnosti postižu bolji akademski uspjeh. Crta Ugodnost pokazuje se u ovom istraživanju kao supresor varijabla, dok je Izvršavanje obveza na fakultetu medijator u povezanosti između crta Savjesnosti i Ugodnosti s akademskim postignućem. Razmotrene su ideje o implikacijama dobivenih rezultata u vidu interveniranja kod učenika koji su u rizičnim skupinama i osmišljavanje adekvatnih programa, važnost nalaza da ličnost djeluje kroz specifična ponašnja i nedostaci, te prijedlozi za buduća istraživanja.

petofaktoski model; akademsko postignuće; ponašanja

nije evidentirano

engleski

The relationship between the BigFive and students behaviors with academic achievement

nije evidentirano

the Big Five; academic achievement; behaviors

nije evidentirano

Podaci o izdanju

61

21.01.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Rijeci

Rijeka

Povezanost rada

Psihologija