Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Cjeloživotno obrazovanje učitelja između prošlosti i sadašnjosti s pogledom na budućnost (CROSBI ID 537306)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Munjiza, Emerik ; Lukaš, Mirko Cjeloživotno obrazovanje učitelja između prošlosti i sadašnjosti s pogledom na budućnost // Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 456-464

Podaci o odgovornosti

Munjiza, Emerik ; Lukaš, Mirko

hrvatski

Cjeloživotno obrazovanje učitelja između prošlosti i sadašnjosti s pogledom na budućnost

Autori su u hrvatskim okvirima istražili utemeljenje, razvoj, dosege i ograničenja cjeloživotnog obrazovanja učitelja. Početak cjeloživotnog obrazovanja pod nazivom produžno obrazovanje možemo pratiti od kraja 18. stoljeća, a cjelovitu i sustavnu strategiju od druge polovine 19. stoljeća. Cjeloživotno obrazovanje realizira se kroz zajedničke oblike ali i kao individualna koncepcija i obveza.

produžno-cjeloživotno obrazovanje; obvezno državno; neobvezno stručno; redovito; povremeno; posebno; individualno

nije evidentirano

engleski

Longlife teacher education between past and the future

nije evidentirano

formal public school; individual; special; part-time

nije evidentirano

Podaci o prilogu

456-464.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikola ; Hrvatić, Neven

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

978-953-99167-1-6

Podaci o skupu

Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

predavanje

19.09.2007-21.09.2007

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija