Kriteriji uspješne visokoškolske nastave: pristup istraživanju (CROSBI ID 85194)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Kovač, Vesna ; Ledić, Jasminka ; Rafajac, Branko
hrvatski
Kriteriji uspješne visokoškolske nastave: pristup istraživanju
U radu se daje pregled istraživanja o kriterijima uspješne nastave u visokom obrazovanju i iznosi nacrt istraživanja projekta Kvaliteta visokoškolske nastave: kriteriji, stanje i model usavršavanja visokoškolske nastave u cilju izgradnje kulture kvalitete, čiji je cilj definirati međunarodno prihvaćene kriterije kvalitete visokoškolske nastave (s osobitim naglaskom na aspekte povezane s didaktičkom kompetencijom nastavnika), odrediti koliko se ovi kriteriji poštuju u praksi našeg visokog obrazovanja, a na osnovi toga i specifičnih potreba nastavnika razviti model didaktičkog usavršavanja visokoškolskog nastavnika koji gradi kulturu kvalitete na sveučilištu. Istraživanjem se želi utjecati na izgradnju sustavnog usavršavanja visokoškolske nastave, što je jedan od uvjeta za uključivanje naših sveučilišta u svjetske trendove visokog obrazovanja.
visoko obrazovanje; visokoškolska nastava; kvaliteta visokoškolske nastave; kriteriji kvalitete visokoškolske nastave
nije evidentirano
engleski
The quality criteria of higher education teaching: approach to a research
nije evidentirano
higher education; higher education teaching; quality of higher education; higher education quality criteria
nije evidentirano