Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kriteriji uspješne visokoškolske nastave: pristup istraživanju (CROSBI ID 85194)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Kovač, Vesna ; Ledić, Jasminka ; Rafajac, Branko Kriteriji uspješne visokoškolske nastave: pristup istraživanju // Napredak (Zagreb), 139 (1998), 3; 298-306

Podaci o odgovornosti

Kovač, Vesna ; Ledić, Jasminka ; Rafajac, Branko

hrvatski

Kriteriji uspješne visokoškolske nastave: pristup istraživanju

U radu se daje pregled istraživanja o kriterijima uspješne nastave u visokom obrazovanju i iznosi nacrt istraživanja projekta Kvaliteta visokoškolske nastave: kriteriji, stanje i model usavršavanja visokoškolske nastave u cilju izgradnje kulture kvalitete, čiji je cilj definirati međunarodno prihvaćene kriterije kvalitete visokoškolske nastave (s osobitim naglaskom na aspekte povezane s didaktičkom kompetencijom nastavnika), odrediti koliko se ovi kriteriji poštuju u praksi našeg visokog obrazovanja, a na osnovi toga i specifičnih potreba nastavnika razviti model didaktičkog usavršavanja visokoškolskog nastavnika koji gradi kulturu kvalitete na sveučilištu. Istraživanjem se želi utjecati na izgradnju sustavnog usavršavanja visokoškolske nastave, što je jedan od uvjeta za uključivanje naših sveučilišta u svjetske trendove visokog obrazovanja.

visoko obrazovanje; visokoškolska nastava; kvaliteta visokoškolske nastave; kriteriji kvalitete visokoškolske nastave

nije evidentirano

engleski

The quality criteria of higher education teaching: approach to a research

nije evidentirano

higher education; higher education teaching; quality of higher education; higher education quality criteria

nije evidentirano

Podaci o izdanju

139 (3)

1998.

298-306

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija