Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 34578

Uvođenje i priprema asistenata na visokim učilištima za nastavu


Kovač, Vesna; Ledić, Jasminka; Rafajac, Branko
Uvođenje i priprema asistenata na visokim učilištima za nastavu // Zbornik radova sa Drugog međunarodnog znanstvenog kolokvija Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju (The Teacher as a Contributor to Quality in Education) / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet u Rijeci, 1999. str. 41-48 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Uvođenje i priprema asistenata na visokim učilištima za nastavu
(Preparation of Higher Education Assistants for Teaching)

Autori
Kovač, Vesna ; Ledić, Jasminka ; Rafajac, Branko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova sa Drugog međunarodnog znanstvenog kolokvija Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju (The Teacher as a Contributor to Quality in Education) / Rosić, Vladimir - Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, 1999, 41-48

Skup
Drugi međunarodni znanstveni kolokvij Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju (The Teacher as a Contributor to Quality in Education)

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25-26.03.1999.

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Visoko obrazovanje; visokoškolska nastava; sveučilišni asistenti
(Higher education; higher education teaching; teaching assisstants)

Sažetak
U radu se raspravlja o potrebi uvođenja programa sustavnog uvođenja i pripreme asistenata na visokim učilištima za nastavu, ali i za ulazak u akademsku zajednicu. Pri tom treba uvažavati specifičnost uloge ove populacije u akademskom okružju, razvojne faze kroz koje prolaze, s obzirom na odnos prema studentima, disciplini koju poučavaju i stavu prema autoritetima, a potrebno je voditi i računa o specifičnim problemima koje asistenti identificiraju u svojoj praksi. U svijetu postoji ponuda programa osposobljavanja i usavršavanja asistenata u tom kontekstu koji egzistiraju na različitim razinama unutar institucija visokog obrazovanja. Imajući u vidu iskustva stranih institucija, ali i specifičnosti naše prakse visokog obrazovanja, ističe se potreba razvijanja modela osposobljavanja i usavršavanja nastavnika na visokim učilištima u kojem će se osobita pozornost usmjeriti i na asistente, uvažavajući osobitosti njihove uloge i implikacije te uloge na budućnost visokog obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
000913

Ustanove
Filozofski fakultet, Rijeka