Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Akcijsko istraživanje-kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula (CROSBI ID 537157)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Petrović-Sočo, Biserka ; Šagud, Mirjana Akcijsko istraživanje-kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula // Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju, zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju2005. / Ante Murn, Diana Nenadić-Bilan, Robert Bacalja, Mirna Klarin (ur.). Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2007. str. 93-102

Podaci o odgovornosti

Petrović-Sočo, Biserka ; Šagud, Mirjana

hrvatski

Akcijsko istraživanje-kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula

Da bi klasični kurikulum sve više ustupao mjesto suvremenom, otvorenom, integriranom i procesnom kurikulumu, odgojitelji, predškolski pedagozi i psiholozi, sveučilišni nastavnici i znanstvenici trebaju preuzeti zajedničku odgovornost za iniciranje promjena u praksi i za hitnost fleksibilnijih stavova prema odgojnim ciljevima i postupcima. Uspješno učenje predškolskog djeteta utemeljuje se na unutarnjoj povezanosti i nedjeljivosti svih aspekta razvoja pa ono što će dijete učiti, ovoisi između osatalog, o tome kako ono uči. Akcijska istraživanja pomažu odgojitelju u mijenjanju tradicionalne paradigmeučenja i poučavanja djece. Ona predstavljaju novu istraživačku paradigmu i proces učenja o praksi i u praksi, osvješćivanje, interpretiranje i razumijevanje teorije od praktičara.. U njima odgojitelj, uz pomoć svojih kolega i suradnika sistematski istražuju vlastitu praksu, analiziraju konfliktne ideje i dileme te se predlažu nove strategije. Takvo zajedničko promišljanje i raspravljanje o problemima unutar konkretne prakse omogućava njezino bolje razumjevanje, pa praktičar u određenom tretuntku istovremeno postaje njezin promatrač i procjenitelj te kreator idućih koraka i strategija u praksi.

kurikulum; odgojitelj; predškolska ustanova

nije evidentirano

engleski

Action Research -Continual changing Mutual Curriculum Making

nije evidentirano

curriculum; pre-school teacher; kindergarten

nije evidentirano

Podaci o prilogu

93-102.

2007.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-7237-07-3

Podaci o matičnoj publikaciji

Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju, zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju2005.

Ante Murn, Diana Nenadić-Bilan, Robert Bacalja, Mirna Klarin

Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru

Podaci o skupu

Nepoznat skup

ostalo

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija