Suvremene nastavne metode kao kriterij kvalitetne visokoškolske nastave: kolegijalno tutorstvo (CROSBI ID 471861)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kovač, Vesna
hrvatski
Suvremene nastavne metode kao kriterij kvalitetne visokoškolske nastave: kolegijalno tutorstvo
Različite varijante kolegijalnog tutorstva (peer tutoring) pokazale su se kao vrlo učinkovita nastavna metoda na sveučilištima. Metoda je to koja u kombinaciji s ostalim metodama potiče aktivan odnos studenata prema učenju, sposobnost kooperativnog rada, socijalne interakcije, motivaciju za učenje i mnoge druge prednosti. Korištenjem ove nastavne metode učinit će se značajan korak prema kvalitetnijoj visokoškolskoj nastavi jer će studenti usvojiti pravilan odnos prema učenju i studiju u cjelini, te se dobro pripremiti za odabranu profesiju.
nastavne metode u visokom obrazovanju; kolegijalno tutorstvo
nije evidentirano
engleski
Contemporary teaching methods as a criteria of the quality of teaching in higher education: peer tutoring
nije evidentirano
teaching methods in higher education; peer tutoring
nije evidentirano
Podaci o prilogu
132-138-x.
1998.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova sa Međunarodnog znanstvenog kolokvija Kvaliteta u odgoju i obrazovanju (The Quality in Education and Teaching)
Rosić, Vladimir
Rijeka: Pedagoški fakultet Sveučilišta u Rijeci
Podaci o skupu
Međunarodni znanstveni kolokvij Kvaliteta u odgoju i obrazovanju (The Quality in Education and Teaching)
predavanje
19.02.1998-20.02.1998
Rijeka, Hrvatska