Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Suvremene nastavne metode kao kriterij kvalitetne visokoškolske nastave: kolegijalno tutorstvo (CROSBI ID 471861)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kovač, Vesna Suvremene nastavne metode kao kriterij kvalitetne visokoškolske nastave: kolegijalno tutorstvo // Zbornik radova sa Međunarodnog znanstvenog kolokvija Kvaliteta u odgoju i obrazovanju (The Quality in Education and Teaching) / Rosić, Vladimir (ur.). Rijeka: Pedagoški fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 132-138-x

Podaci o odgovornosti

Kovač, Vesna

hrvatski

Suvremene nastavne metode kao kriterij kvalitetne visokoškolske nastave: kolegijalno tutorstvo

Različite varijante kolegijalnog tutorstva (peer tutoring) pokazale su se kao vrlo učinkovita nastavna metoda na sveučilištima. Metoda je to koja u kombinaciji s ostalim metodama potiče aktivan odnos studenata prema učenju, sposobnost kooperativnog rada, socijalne interakcije, motivaciju za učenje i mnoge druge prednosti. Korištenjem ove nastavne metode učinit će se značajan korak prema kvalitetnijoj visokoškolskoj nastavi jer će studenti usvojiti pravilan odnos prema učenju i studiju u cjelini, te se dobro pripremiti za odabranu profesiju.

nastavne metode u visokom obrazovanju; kolegijalno tutorstvo

nije evidentirano

engleski

Contemporary teaching methods as a criteria of the quality of teaching in higher education: peer tutoring

nije evidentirano

teaching methods in higher education; peer tutoring

nije evidentirano

Podaci o prilogu

132-138-x.

1998.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova sa Međunarodnog znanstvenog kolokvija Kvaliteta u odgoju i obrazovanju (The Quality in Education and Teaching)

Rosić, Vladimir

Rijeka: Pedagoški fakultet Sveučilišta u Rijeci

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveni kolokvij Kvaliteta u odgoju i obrazovanju (The Quality in Education and Teaching)

predavanje

19.02.1998-20.02.1998

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija