Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Relevantnost pristupa u marketingu i brandingu (CROSBI ID 140898)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Pavlek, Zvonimir Relevantnost pristupa u marketingu i brandingu // Suvremena trgovina (Zagreb), 33 (2008), 2; 20-23

Podaci o odgovornosti

Pavlek, Zvonimir

hrvatski

Relevantnost pristupa u marketingu i brandingu

Novi pristupi u kojima dolaze do izražaja i novi odnosi prema potrošačima proizlaze iz toga što se svijet sve brže mijenja, sve se odvija brže, a raste i globalizacija i prohodnost ideja ljudi. Demokratizacijom informacija raste individualnost umjesto uniformiranosti, a time i želja za dokazivanjem individualnosti i poštivanjem osobnosti. Ni mediji ni oglašivačke poruke se više ne mogu nametati već se biraju.

marketing; brending; složenost; upravljanje kategorijama proizvoda; senzorski brending

nije evidentirano

engleski

The Relevance of an Approach to Marketing and Branding

nije evidentirano

marketing; branding; complexity; category management; sensory branding

nije evidentirano

Podaci o izdanju

33 (2)

2008.

20-23

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija