Analiza tržišta novina u Hrvatskoj (CROSBI ID 85184)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Renko, Nataša ; Marić, Goran ; Previšić, Jozo
hrvatski
Analiza tržišta novina u Hrvatskoj
Autori članka ističu da su novine najvažnija aktivnost nakladničke djelatnosti, jer informiranjem određene populacije ostvaruju bitne društvene zadaće. Marketing, a osobito istraživanje tržišta, imaju ključnu ulogu u nakladničkoj djelatnosti, a osobito u području novina, jer omogućuju saznavanje ne samo razine čitanosti i veličinu čitateljske populacije, nego i potrebe i motive za čitanjem. U članku su autori prikazali rezultate istraživanja čitanosti novina u Hrvatskoj
novine; tržište; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Analysis of Newspaper Market in Croatia
nije evidentirano
Newspaper; Tržište; Hrvatska
nije evidentirano
Podaci o izdanju
48 (12)
1997.
915-933-x
objavljeno
0424-7558