Pedagoško vođenje škole (CROSBI ID 536864)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Gajger, Vesna
hrvatski
Pedagoško vođenje škole
Promjene u obrazovnom sustavu koje idu u smjeru usklađivanja hrvatskohg školskog sustava sa školskim sustavima zemalja europske unije prenose se na škole, a napose na one koji vode škole. Učinkovito pedagoško vođenje, kao pretpostavka za uspješan i kvalitetan rad, područje je koje u takvim okolnostima postaje posebno važno. Nije dovoljno mijenjati nastavne planove i programe, treba mijenjati kulturu škole i školsko ozračje. U suvremnom menadžmentu čovjek je u središtu pozornosti, on je ključni čimbenik učinkovitosti, uspješnosti, kvalitete, a vođenje zauzima središnje mjesto svih suvremenih teorija i istraživanja rukovođenja. Naglasak je na timskoj suradnji, demokratskim oblicima rukovođenja, međusobnom povjerenju i poštovanju među svim čimbenicima odgojno-obrazovnog procesa. Radom se želi upozoriti na važnost primjene spoznaja i rezultata istraživanja iz područja obrazovnog menadžmenta na putu prema kvalitetnijoj i uspješnijoj školi.
suvremeni menadžment; obrazovni menadžment; kvaliteta; učinkovitost; pedagoško vođenje škole
nije evidentirano
engleski
Pedagogy leadership of school
nije evidentirano
contemporary menagament; educational management; quality; effectiviness; pedagogy leadership of school.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
predavanje
19.09.2007-21.09.2007
Zagreb, Hrvatska