Jezična kompetencija budućih učitelja i pisanje nepčanih afrikata i odraza jata (CROSBI ID 536833)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vodopija, Irena ; Smajić, Dubravka ; Balentić, Ivana
hrvatski
Jezična kompetencija budućih učitelja i pisanje nepčanih afrikata i odraza jata
Razvoj profesionalnih poučavateljskih sposobnosti i vještina budućih odgojitelja i učitelja ima svrhu omogućiti prije svega djelotvorno i dječjoj dobi primjereno učenje materinskoga, dakle hrvatskoga jezika. Jezična kompetencija učitelja za rano učenje jezično razdoblje usvajanja hrvatskoga jezika pretpostavlja poznavanje cjelokupne norme književnoga jezika, a to znači uporabno jezično znanje u govorenju i pisanju. Nedovoljno poznavanje književnojezične norme odražava se u normativnoj nesigurnosti u pisanom izrazu studenata učiteljskoga fakulteta koje se odnose na narušavanje pravila u pisanju nepčanih afrikata č, ć, dž, đ te dugoga i kratkoga odraza jata.
jezična kompetencija; studenti učiteljskog fakulteta; nepčane afrikate; odraz jata
nije evidentirano
engleski
Teacher trainees' language competence and the writing of palatal affricates and rendering of yat
nije evidentirano
language competence; teacher trainees; palatal affricates; rendering of yat
nije evidentirano
Podaci o prilogu
385-393.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kompetencija i kompetentnost učitelja
Babić, Nada
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University
978-953-6965-11-3
Podaci o skupu
Kompetencija i kompetentnost učitelja
predavanje
18.04.2007-19.04.2007
Osijek, Hrvatska