Odnos socijalne anksioznosti, asertivnosti i samoefikasnosti s očekivanim i postignutim uspjehom studenata na ispitu (CROSBI ID 349870)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Matičević, Marija
Živčić-Bećirević, Ivanka
hrvatski
Odnos socijalne anksioznosti, asertivnosti i samoefikasnosti s očekivanim i postignutim uspjehom studenata na ispitu
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati odnos socijalne anksioznosti, asertivnosti i samoefikasnosti s očekivanim i postignutim uspjehom studenata na najstresnijem ispitu prema njihovoj procjeni. Dobivene su značajne interkorelacije dispozicijskih varijabli socijalne anksioznosti, asertivnosti i samoefikasnosti. Utvrđene su i značajne interkorelacije procjene naučenosti gradiva, vjerojatnosti prolaska i očekivane ocjene na najstresnijem ispitu, te pozitivna povezanost navedenih varijabli sa stvarno dobivenom ocjenom na najstresnijem ispitu. Ispitanici koji su položili značajno su manje asertivni, bolje procjenjuju naučenost gradiva, vjerojatnost prolaza i konačnu ocjenu na najstresnijem ispitu nego ispitanici koji nisu položili. Rezultati regresijske analize pokazuju statistički značajan ukupni doprinos asertivnosti, samoefikasnosti i očekivane ocjene u objašnjenju varijance stvarno dobivene ocjene na najstresnijem ispitu. Značajnim pozitivnim prediktorom za stvarno dobivenu ocjenu pokazala se samo očekivana ocjena od strane studenta.
socijalna anksioznost; samoefikasnost; asertivnost; uspjeh na ispitu
nije evidentirano
engleski
Social anxiety, assertiveness and self-efficacy in regard to students' expected and achived exam success
nije evidentirano
social anxiety; self-efficacy; assertiveness; exam success
nije evidentirano
Podaci o izdanju
63
12.03.2007.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Rijeci
Rijeka