Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stručni razvoj učitelja kao pretpostavka suvremene škole (CROSBI ID 536807)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Mlinarević, Vesnica ; Borić, Edita Stručni razvoj učitelja kao pretpostavka suvremene škole // Prvi kongres pedagoga Hrvatske Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja. Sv. 2 / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 421-431

Podaci o odgovornosti

Mlinarević, Vesnica ; Borić, Edita

hrvatski

Stručni razvoj učitelja kao pretpostavka suvremene škole

Suvremeno društvo zahtjeva učitelja koji je stručan, kreativan, refleksivan, kritički orjentiran profesionalac, medijator, akcijski istraživač, a od škole traži da bude radosno mjesto življenja i učenja djece i odraslih. Obrazovanje, pripadništvo i kontinuirano stručno usavršavanje učitelja postaju prioritetima u procesu unapređivanja odgojno-obrazovnog sustava Republike Hrvatske. Uočava se potreba za otvaranjem prostora zajedničkoj i kontinuiranoj inicijativi cjeloživotnog obrazovanja i kreativnosti učitelja iz školske prakse i šireg kruga znanstvenika i stručnjaka na različitim razinama. U radu su izneseni rezultati procjene stručnog usavršavanja učitelja osnovnih škola i njihove potrebe za različitim kompetencijama nužnim u školi i izvan nje. Predloženi oblici i teme stručnog usavršavanja učitelja dijagnosticiraju njihove slabosti i zahtijevaju da se u njihov program implementira stručno usavršavanje u skladu s promjenama. Učiteljima bi trebalo omogućiti suradničko učenje u timovima i seminare koji će razvijati njihovo umijeće poučavanja, komunikacijkse i socijalne vještine i motivaciju.

cjeloživotno obrazovanje; samorefleksija; stručni razvoj; suradničko učenje; suvremena škola; učitelj

ISBN cjeline 978-953-99167-3-0

engleski

Teachers' Professional Development as a Basis of Modern School

nije evidentirano

lifelong learning; self-reflection; professional development; cooperative learning; modern school; teacher

nije evidentirano

Podaci o prilogu

421-431.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Prvi kongres pedagoga Hrvatske Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja. Sv. 2

Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

978-953-99167-1-6

Podaci o skupu

Prvi kongres pedagoga Hrvatske (1 ; 2007)

predavanje

19.09.2007-21.09.2007

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija