Stručni razvoj učitelja kao pretpostavka suvremene škole (CROSBI ID 536807)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mlinarević, Vesnica ; Borić, Edita
hrvatski
Stručni razvoj učitelja kao pretpostavka suvremene škole
Suvremeno društvo zahtjeva učitelja koji je stručan, kreativan, refleksivan, kritički orjentiran profesionalac, medijator, akcijski istraživač, a od škole traži da bude radosno mjesto življenja i učenja djece i odraslih. Obrazovanje, pripadništvo i kontinuirano stručno usavršavanje učitelja postaju prioritetima u procesu unapređivanja odgojno-obrazovnog sustava Republike Hrvatske. Uočava se potreba za otvaranjem prostora zajedničkoj i kontinuiranoj inicijativi cjeloživotnog obrazovanja i kreativnosti učitelja iz školske prakse i šireg kruga znanstvenika i stručnjaka na različitim razinama. U radu su izneseni rezultati procjene stručnog usavršavanja učitelja osnovnih škola i njihove potrebe za različitim kompetencijama nužnim u školi i izvan nje. Predloženi oblici i teme stručnog usavršavanja učitelja dijagnosticiraju njihove slabosti i zahtijevaju da se u njihov program implementira stručno usavršavanje u skladu s promjenama. Učiteljima bi trebalo omogućiti suradničko učenje u timovima i seminare koji će razvijati njihovo umijeće poučavanja, komunikacijkse i socijalne vještine i motivaciju.
cjeloživotno obrazovanje; samorefleksija; stručni razvoj; suradničko učenje; suvremena škola; učitelj
ISBN cjeline 978-953-99167-3-0
engleski
Teachers' Professional Development as a Basis of Modern School
nije evidentirano
lifelong learning; self-reflection; professional development; cooperative learning; modern school; teacher
nije evidentirano
Podaci o prilogu
421-431.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Prvi kongres pedagoga Hrvatske Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja. Sv. 2
Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo
978-953-99167-1-6
Podaci o skupu
Prvi kongres pedagoga Hrvatske (1 ; 2007)
predavanje
19.09.2007-21.09.2007
Zagreb, Hrvatska