Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 344196

Stručni razvoj učitelja kao pretpostavka suvremene škole


Mlinarević, Vesnica; Borić, Edita
Stručni razvoj učitelja kao pretpostavka suvremene škole // Prvi kongres pedagoga Hrvatske Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja. Sv. 2 / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 421-431 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Stručni razvoj učitelja kao pretpostavka suvremene škole
(Teachers' Professional Development as a Basis of Modern School)

Autori
Mlinarević, Vesnica ; Borić, Edita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Prvi kongres pedagoga Hrvatske Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja. Sv. 2 / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007, 421-431

ISBN
978-953-99167-1-6

Skup
Prvi kongres pedagoga Hrvatske (1 ; 2007)

Mjesto i datum
Zagreb, Republika Hrvatska, 19.- 21.09.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Cjeloživotno obrazovanje; samorefleksija; stručni razvoj; suradničko učenje; suvremena škola; učitelj
(Lifelong learning; self-reflection; professional development; cooperative learning; modern school; teacher)

Sažetak
Suvremeno društvo zahtjeva učitelja koji je stručan, kreativan, refleksivan, kritički orjentiran profesionalac, medijator, akcijski istraživač, a od škole traži da bude radosno mjesto življenja i učenja djece i odraslih. Obrazovanje, pripadništvo i kontinuirano stručno usavršavanje učitelja postaju prioritetima u procesu unapređivanja odgojno-obrazovnog sustava Republike Hrvatske. Uočava se potreba za otvaranjem prostora zajedničkoj i kontinuiranoj inicijativi cjeloživotnog obrazovanja i kreativnosti učitelja iz školske prakse i šireg kruga znanstvenika i stručnjaka na različitim razinama. U radu su izneseni rezultati procjene stručnog usavršavanja učitelja osnovnih škola i njihove potrebe za različitim kompetencijama nužnim u školi i izvan nje. Predloženi oblici i teme stručnog usavršavanja učitelja dijagnosticiraju njihove slabosti i zahtijevaju da se u njihov program implementira stručno usavršavanje u skladu s promjenama. Učiteljima bi trebalo omogućiti suradničko učenje u timovima i seminare koji će razvijati njihovo umijeće poučavanja, komunikacijkse i socijalne vještine i motivaciju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
ISBN cjeline 978-953-99167-3-0



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Vlatko Previšić, )

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb