Nastavni proces kako ga studenti vide: Rezultati parcijalne ankete na KBF-u u Splitu (CROSBI ID 140694)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Ančić, Nediljko Ante ; Duvnjak, Neven
hrvatski
Nastavni proces kako ga studenti vide: Rezultati parcijalne ankete na KBF-u u Splitu
Ponukani bolonjskim smjernicama koje ističu potrebu praćenja nastavnog procesa osobito putem anketiranja studenata/ica nakon završenih kolegija ili na kraju semestra, napravili smo anketna pitanja i proveli ispitivanje na trećoj godini Filozofsko-teološkog studijskog programa Katoličkog bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Splitu. U prvom dijelu predstavljamo okvir istraživanja s osnovnim podatcima o Fakultetu, njegovoj specifičnosti i broju polaznika te nakani istraživanja. U drugom i trećem poglavlju donose se obrađeni rezultati odgovora na postavljena pitanja iz oba istraživanja. Slijedi završni osvrt na dobivene rezultate s konkretnim primjedbama i prijedlozima o prioritetnim zadaćama koje se nameću kao odgovor na izražene nedostatke i neispunjena očekivanja polaznika teološkog studija u Splitu.
Bolonjske smjernice; kvaliteta nastavnog procesa; studenti-studentice KBF-a u Splitu; filozofsko-teološki studijski program
nije evidentirano
engleski
Teaching Procedure as Students Sees It: Results of Partial Survey on Faculty of Theology at Split University
nije evidentirano
Bologna Guidelines; Quality of Teaching Procedure; Students; Philosophical and Theological Curriculum
nije evidentirano