Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kvaliteta usluga u bankarskoj industriji : koncept i mjerenje (CROSBI ID 140652)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Pepur, Mario Kvaliteta usluga u bankarskoj industriji : koncept i mjerenje // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 18 (2006), 1/2; 53-66

Podaci o odgovornosti

Pepur, Mario

hrvatski

Kvaliteta usluga u bankarskoj industriji : koncept i mjerenje

Tijekom života svi stanovnici razvijenih zemalja koriste bankarske usluge, pri čemu veliku važnost pridaju njihovoj kvaliteti. Stoga se u radu ispituje koncept i mjerenje kvalitete usluga u bankarskom sektoru. Prikazani su rezultati eksplorativnog istraživanja koji se odnose na percepcije korisnika o kvaliteti usluga u bankama diljem Splitsko-dalmatinske županije.

kvaliteta usluga; bankarski sektor

nije evidentirano

engleski

Service Quality in the Banking Sector : Concept and Measurement

nije evidentirano

service quality; banking sector

nije evidentirano

Podaci o izdanju

18 (1/2)

2006.

53-66

objavljeno

0353-4790

Povezanost rada

Ekonomija