izvor podataka: crosbi
✓
Kvaliteta usluga u bankarskoj industriji : koncept i mjerenje (CROSBI ID 140652)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Pepur, Mario
Kvaliteta usluga u bankarskoj industriji : koncept i mjerenje // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 18 (2006), 1/2; 53-66
Podaci o odgovornosti
Pepur, Mario
hrvatski
Kvaliteta usluga u bankarskoj industriji : koncept i mjerenje
Tijekom života svi stanovnici razvijenih zemalja koriste bankarske usluge, pri čemu veliku važnost pridaju njihovoj kvaliteti. Stoga se u radu ispituje koncept i mjerenje kvalitete usluga u bankarskom sektoru. Prikazani su rezultati eksplorativnog istraživanja koji se odnose na percepcije korisnika o kvaliteti usluga u bankama diljem Splitsko-dalmatinske županije.
kvaliteta usluga; bankarski sektor
nije evidentirano
engleski
Service Quality in the Banking Sector : Concept and Measurement
nije evidentirano
service quality; banking sector
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove