Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učiti kako poučavati (CROSBI ID 536731)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Peko, Anđelka Učiti kako poučavati // Pedagogija, Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.). Zagreb: Hrvatski planinarski savez, 2007. str. 260-274

Podaci o odgovornosti

Peko, Anđelka

hrvatski

Učiti kako poučavati

Danas obrazovanje mora omogućiti iskustva koja nadilaze intelektualno učenje i potiču cjelovit razvoj učenika. Promjena paradigme učenje-poučavanje je neophodna. Na učenike se gleda kao na sposobne pojedince. Kako svi posjeduju inteligencije koje funkcioniraju na različite načine, potrebni su različiti nastavni pristupi da bi se udovoljilo tim razlikama. U izobrazbi za nove obrazovne pristupe valja napustiti predavački utilitarizam i poticati propitivanje i ugrađivanje različitih pristupa, uključujući i alternativne postavke. Za ostvarenje navedenoga nužna je sustavna podrška svih čimbenika obrazovanja.

nastavnik; učenik; poučavanje; učenje; škola; cjeloživotno obrazovanje; kompetencije

nije evidentirano

engleski

Teaching how to teach

nije evidentirano

teacher; student; teaching; learning; school; longlife learning; competitions

nije evidentirano

Podaci o prilogu

260-274.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija, Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven

Zagreb: Hrvatski planinarski savez

Podaci o skupu

Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

predavanje

19.09.2007-21.09.2007

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija