Učiti kako poučavati (CROSBI ID 536731)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Peko, Anđelka
hrvatski
Učiti kako poučavati
Danas obrazovanje mora omogućiti iskustva koja nadilaze intelektualno učenje i potiču cjelovit razvoj učenika. Promjena paradigme učenje-poučavanje je neophodna. Na učenike se gleda kao na sposobne pojedince. Kako svi posjeduju inteligencije koje funkcioniraju na različite načine, potrebni su različiti nastavni pristupi da bi se udovoljilo tim razlikama. U izobrazbi za nove obrazovne pristupe valja napustiti predavački utilitarizam i poticati propitivanje i ugrađivanje različitih pristupa, uključujući i alternativne postavke. Za ostvarenje navedenoga nužna je sustavna podrška svih čimbenika obrazovanja.
nastavnik; učenik; poučavanje; učenje; škola; cjeloživotno obrazovanje; kompetencije
nije evidentirano
engleski
Teaching how to teach
nije evidentirano
teacher; student; teaching; learning; school; longlife learning; competitions
nije evidentirano
Podaci o prilogu
260-274.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pedagogija, Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven
Zagreb: Hrvatski planinarski savez
Podaci o skupu
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
predavanje
19.09.2007-21.09.2007
Zagreb, Hrvatska