Legenda u nastavnoj praksi (CROSBI ID 536725)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vodopija, Irena ; Krumes-Šimunović, Irena
hrvatski
Legenda u nastavnoj praksi
Legenda i danas živi u nastavnoj praksi, ali uglavnom na teorijskoj, recepcijskoj razini. Kako bi se učenicima približila i dovela ih u stvaralačku ulogu, proveden je model stvaralačkoga pisanja i pričanja priče, odnosno legende. Učenici trećega razreda gimnazije stvorili su legendu kojoj su sami smislili naslov Tajna slavonske šume. Tim je modelom stvaralačkoga pričanja i pisanja ostvarena unutarpredmetna korelacija - ujedinila se nastava književnosti, tj. poznavanja književnoteorijskih pojmova s nastavom jezičnoga izražavanja, i to na visokoj stvaralačkoj razini.
legenda; stvaralaštvo; učenici; model stvaralačkog pričanaj i pisanja
nije evidentirano
engleski
Legenda as a teaching method
nije evidentirano
legend; creativity; sutents; model of creative narration and writing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
197-206.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zlatni danci 8. Mitovi i legende. Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenoga skupa
Pintarić, Ana
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
953-6456-62-1
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096