Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 343593

Hrvatski jezik kao izborni predmet u slovenskoj devetogodišnjoj osnovnoj školi


Požgaj Hadži, Vesna; Mirjana Benjak
Hrvatski jezik kao izborni predmet u slovenskoj devetogodišnjoj osnovnoj školi // Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini I.: prikazi, problemi, putokazi / Kovačević, Melita ; Pavličević-Franić, Dunja (ur.).
Jastrebarsko, Zagreb: Naklada Slap, 2002. str. 68-77


CROSBI ID: 343593 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Hrvatski jezik kao izborni predmet u slovenskoj devetogodišnjoj osnovnoj školi
(The Croatian Language as an Elective Subject in the Slovenian Nine-Year Elementary School)

Autori
Požgaj Hadži, Vesna ; Mirjana Benjak

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini I.: prikazi, problemi, putokazi

Urednik/ci
Kovačević, Melita ; Pavličević-Franić, Dunja

Izdavač
Naklada Slap

Grad
Jastrebarsko, Zagreb

Godina
2002

Raspon stranica
68-77

ISBN
953-191-209-2

Ključne riječi
kurikul, kurikularne cjeline, komunikacijsko-kontrastivni pristup učenju hrvatskoga jezika
(Naknadno)

Sažetak
Početkom 2000. godine Mnistarstvo za školstvo i sport Republike Slovenije imenovalo je Predmetnu kurikularnu komisiju za hrvatski jezik kao izborni predmet u devetogodišnjoj osnovnoj školi, čiji je zadatak bio da pripremi kurikul, koji je Stručno vijeće Republike Slovenije za opće obrazovanje prihvatilo prosinca 2000. Osnovni je cilj izbornoga predmeta hrvatski jezik osposobiti učenike za stjecanje komunikacijske kompetencije. Kurikul je utemeljen na teoriji kurikula, teoriji interkulturalizma i dvojezičnosti (višejezičnosti), teoriji jezične i kulturne komunikacije, teoriji kontrastivne lingvistike/teoriji interferencije, metodičkoj teoriji o učenju/nastavi stranog/drugog jezika. U metodološkom smislu pristupu programiranju posebno se vodilo računa o položaju hrvatskoga jezika kao susjednog.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Mirjana Benjak (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Požgaj Hadži, Vesna; Mirjana Benjak
Hrvatski jezik kao izborni predmet u slovenskoj devetogodišnjoj osnovnoj školi // Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini I.: prikazi, problemi, putokazi / Kovačević, Melita ; Pavličević-Franić, Dunja (ur.).
Jastrebarsko, Zagreb: Naklada Slap, 2002. str. 68-77
Požgaj Hadži, V. & Mirjana Benjak (2002) Hrvatski jezik kao izborni predmet u slovenskoj devetogodišnjoj osnovnoj školi. U: Kovačević, M. & Pavličević-Franić, D. (ur.) Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini I.: prikazi, problemi, putokazi. Jastrebarsko, Zagreb, Naklada Slap, str. 68-77.
@inbook{inbook, author = {Po\v{z}gaj Had\v{z}i, V. and Mirjana Benjak}, year = {2002}, pages = {68-77}, keywords = {kurikul, kurikularne cjeline, komunikacijsko-kontrastivni pristup u\v{c}enju hrvatskoga jezika}, isbn = {953-191-209-2}, title = {Hrvatski jezik kao izborni predmet u slovenskoj devetogodi\v{s}njoj osnovnoj \v{s}koli}, keyword = {kurikul, kurikularne cjeline, komunikacijsko-kontrastivni pristup u\v{c}enju hrvatskoga jezika}, publisher = {Naklada Slap}, publisherplace = {Jastrebarsko, Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Po\v{z}gaj Had\v{z}i, V. and Mirjana Benjak}, year = {2002}, pages = {68-77}, keywords = {Naknadno}, isbn = {953-191-209-2}, title = {The Croatian Language as an Elective Subject in the Slovenian Nine-Year Elementary School}, keyword = {Naknadno}, publisher = {Naklada Slap}, publisherplace = {Jastrebarsko, Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font