Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Književna interpretacija u obrazovnom sustavu (CROSBI ID 140588)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Sabljić, Jakov Književna interpretacija u obrazovnom sustavu // Riječ (Rijeka), XIII (2007), 1; 163-179

Podaci o odgovornosti

Sabljić, Jakov

hrvatski

Književna interpretacija u obrazovnom sustavu

Interpretacija je središnji proces nastave književnosti pa se uspješnost odnosa učitelja i učenikâ/studenata neposredno očituje u demokratski utemeljenoj razrednoj zajednici koja u kontekstu pristupa književnomu tekstu omogućuje artikuliranje individualnih tumačenja nepodložnih autoritativnim čitanjima, intelektualnim manipulacijama i pretjeranoj teoretičnosti. Mogućnošću višesmjernih polazišta i primjenom različitih metoda kojima se u obzir uzimaju razmišljanja učenika i studenata te se za predmet rasprave podjednako angažiraju i njihovi kritički sudovi, ostvaruje se nastava književnosti koja je proceduralno sukladna djelovanju akademske zajednice. Takvom ozračju mnogo doprinosi i poželjan položaj učitelja književnosti koji bi priznavanjem različitih načina rješavanja problema bez isključivanja i te kako nužnih nesigurnosti i dvojbi presudno utvrdio suvremen način predavanja književnosti u sklopu kojeg ne bi učio samo organizator nastave, nego u kojem bi svatko ima priliku biti i poučavatelj i poučavani.

interpretacija; nastava književnosti; literarne kompetencije; razredna zajednica; doslovno značenje; preneseno značenje; estetsko čitanje; informativno čitanje

nije evidentirano

engleski

Literary Interpretation in Educational System

nije evidentirano

interpretation; literature teaching; literary competence; classroom community; referential meaning; evocative meaning; aesthetic reading; informational reading

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XIII (1)

2007.

163-179

objavljeno

1330-917X

Povezanost rada

Filologija