Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 343546

Kooperativno učenje (putem tehnologija) kao sredstvo uspostavljanja interkulturalnog dijaloga


Citković, Sandra
Kooperativno učenje (putem tehnologija) kao sredstvo uspostavljanja interkulturalnog dijaloga // Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunkacije
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2008. str. 52-52 (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)


Naslov
Kooperativno učenje (putem tehnologija) kao sredstvo uspostavljanja interkulturalnog dijaloga
(Cooperative Learning (through Technology) as an Agent for Establishing an Intercultural Dialogue)

Autori
Citković, Sandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunkacije / - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2008, 52-52

Skup
Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunkacije

Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 08.-11.04.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Kooperativno učenje; tehnologije; interkulturalni dijalog; multikulturalne zajednice; IAIE; IASCE
(Cooperative learning; technology; intercultural dialogue; multicultural societies; IAIE; IASCE)

Sažetak
Kooperativno učenje definira se kao metoda u kojoj učenici rade zajedno u skupinama u kojima se potiče pozitivna međuovisnost, a ona se razvija poticanjem individualne odgovornosti za vlastito učenje i aktivno sudjelovanje u rješavanju zadataka. Kooperativno učenje u multikulturalnim zajednicama uzima u obzir različitu prošlost, iskustva migracija te odnose sa školskom kulturom, kulturom vršnjaka i kulturom većinske zajednice svakog pojedinca. Konferencija ‘ Kooperativno učenje multikulturalnim društvima: Kritička razmatranja’ , održana u Torinu, Italija, od 19.-22. siječnja 2008. godine, na kojoj je svoje ideje, projekte i iskustva predstavilo više od 100 znanstvenika i stručnjaka iz preko 30 zemalja svijeta, bavila se upravo ovim oblikom interkulturalnog učenja. S obzirom na globalno širenje novih tehnologija i obrazovnih mogućnosti koje one pružaju, jedna od šest sekcija u okviru spomenute konferencije orijentirala se na promicanje interkulturalnog dijaloga putem tehnologija. U ovom izlaganju osvrnut ćemo se na neke od projekata predstavljenih u toj sekciji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Vlatko Previšić, )

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Sandra Car, (291503)