Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kooperativno učenje (putem tehnologija) kao sredstvo uspostavljanja interkulturalnog dijaloga (CROSBI ID 536702)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Citković, Sandra Kooperativno učenje (putem tehnologija) kao sredstvo uspostavljanja interkulturalnog dijaloga // Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunkacije. Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2008. str. 52-52

Podaci o odgovornosti

Citković, Sandra

hrvatski

Kooperativno učenje (putem tehnologija) kao sredstvo uspostavljanja interkulturalnog dijaloga

Kooperativno učenje definira se kao metoda u kojoj učenici rade zajedno u skupinama u kojima se potiče pozitivna međuovisnost, a ona se razvija poticanjem individualne odgovornosti za vlastito učenje i aktivno sudjelovanje u rješavanju zadataka. Kooperativno učenje u multikulturalnim zajednicama uzima u obzir različitu prošlost, iskustva migracija te odnose sa školskom kulturom, kulturom vršnjaka i kulturom većinske zajednice svakog pojedinca. Konferencija ‘ Kooperativno učenje multikulturalnim društvima: Kritička razmatranja’ , održana u Torinu, Italija, od 19.-22. siječnja 2008. godine, na kojoj je svoje ideje, projekte i iskustva predstavilo više od 100 znanstvenika i stručnjaka iz preko 30 zemalja svijeta, bavila se upravo ovim oblikom interkulturalnog učenja. S obzirom na globalno širenje novih tehnologija i obrazovnih mogućnosti koje one pružaju, jedna od šest sekcija u okviru spomenute konferencije orijentirala se na promicanje interkulturalnog dijaloga putem tehnologija. U ovom izlaganju osvrnut ćemo se na neke od projekata predstavljenih u toj sekciji.

kooperativno učenje; tehnologije; interkulturalni dijalog; multikulturalne zajednice; IAIE; IASCE

nije evidentirano

engleski

Cooperative Learning (through Technology) as an Agent for Establishing an Intercultural Dialogue

nije evidentirano

cooperative learning; technology; intercultural dialogue; multicultural societies; IAIE; IASCE

nije evidentirano

Podaci o prilogu

52-52.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunkacije

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

Podaci o skupu

Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunkacije

predavanje

08.04.2008-11.04.2008

Dubrovnik, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija