Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komercijalizacija radija - tržišna ili politička odluka? (CROSBI ID 85137)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Mučalo, Marina Komercijalizacija radija - tržišna ili politička odluka? // Politička misao : Croatian political science review, 36 (1999), 1; 228-244

Podaci o odgovornosti

Mučalo, Marina

hrvatski

Komercijalizacija radija - tržišna ili politička odluka?

Elektronički su mediji u brojnim zemljama od samog početka usko povezani i uvjetovani komercijalnim sadržajima. Međutim, podjednako kao što se nezavisno razvijao sustav komercijalnih radija, demokratske su države vrlo brzo počele graditi i/ili unapređivati dopunske sustave javnih i/ili nekomercijalnih radija. Zakon o telekomunikacijama iz 1994. ponovo je dozvolio privatno vlasništvo nad elektroničkim medijima, te se broj radijskih postaja u Republici Hrvatskoj povećao za sto posto. Danas ih je 114, bez programa Hrvatskog radija. Međutim, očekivana demokratizacija medijskog prostora rezultirala je tek povećanjem komercijalnih i zabavnih sadržaja. Stvarna uloga radija, kao javnog medija koji služi javnom priopćavanju, zamijenjena je novom (i profitabilnom) ulogom javnog zabavljača. Treba li radio tu i ostaviti?

radio postaje ; komercijalizacija ; sadržaji

nije evidentirano

engleski

Commercialisation of Radio - Market or Political Decision?

nije evidentirano

radio stations ; commercialisation ; content

nije evidentirano

Podaci o izdanju

36 (1)

1999.

228-244

objavljeno

0032-3241

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice