Empatija i stil spoznavanja - čimbenici kvalitete nastave (CROSBI ID 471774)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bratanić, Marija
hrvatski
Empatija i stil spoznavanja - čimbenici kvalitete nastave
Kvaliteta nastave promatra se u interakciji brojnih čimbenika, od kojih se izdvajaju empatičnost i stil spoznavanja. Polazi se od suvremenih teorijskih spoznaja i osobnog iskustva. Empatija se vezuje uz aspekt odnosa u nastavi, dok je stil spoznavanja vezan uz sadržajni aspekt nastave, premda među njima postoji međuzavisnost. Prikazani rezultati odnose se na inicijalno ispitivanje akcijskog istraživanja, koje ima za cilj osvješćenje i razvoj empatičnosti svakog pojedinog studenta kao i upoznavanje stila spoznavanja. Usklađivanje empatičnosti i stila spoznavanja unutar skupine dovodi do harmoničnijih odnosa koji uvjetuju veću kvalitetu i zadovoljstvo u nastavi. Senzibiliziranje studenata budućih nastavnika također je zadatak istraživanja. Istraživanje se nastavlja.
empatija; stil spoznavanja; kvaliteta nastave
nije evidentirano
engleski
Empathy and style of cognition - factors of the quality of teaching
nije evidentirano
empathy; style of cognition; quality of teaching
nije evidentirano
Podaci o prilogu
133-143-x.
1999.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Nastavnik- čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
Rosić, Vladimir
Rijeka: Sveučilište u Rijeci
Podaci o skupu
Drugi međunarodni znanstveni kolokvij
predavanje
25.03.1999-26.03.1999
Opatija, Hrvatska