Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Empatija i stil spoznavanja - čimbenici kvalitete nastave (CROSBI ID 471774)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bratanić, Marija Empatija i stil spoznavanja - čimbenici kvalitete nastave // Nastavnik- čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, 1999. str. 133-143-x

Podaci o odgovornosti

Bratanić, Marija

hrvatski

Empatija i stil spoznavanja - čimbenici kvalitete nastave

Kvaliteta nastave promatra se u interakciji brojnih čimbenika, od kojih se izdvajaju empatičnost i stil spoznavanja. Polazi se od suvremenih teorijskih spoznaja i osobnog iskustva. Empatija se vezuje uz aspekt odnosa u nastavi, dok je stil spoznavanja vezan uz sadržajni aspekt nastave, premda među njima postoji međuzavisnost. Prikazani rezultati odnose se na inicijalno ispitivanje akcijskog istraživanja, koje ima za cilj osvješćenje i razvoj empatičnosti svakog pojedinog studenta kao i upoznavanje stila spoznavanja. Usklađivanje empatičnosti i stila spoznavanja unutar skupine dovodi do harmoničnijih odnosa koji uvjetuju veću kvalitetu i zadovoljstvo u nastavi. Senzibiliziranje studenata budućih nastavnika također je zadatak istraživanja. Istraživanje se nastavlja.

empatija; stil spoznavanja; kvaliteta nastave

nije evidentirano

engleski

Empathy and style of cognition - factors of the quality of teaching

nije evidentirano

empathy; style of cognition; quality of teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

133-143-x.

1999.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Nastavnik- čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju

Rosić, Vladimir

Rijeka: Sveučilište u Rijeci

Podaci o skupu

Drugi međunarodni znanstveni kolokvij

predavanje

25.03.1999-26.03.1999

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija