Uloga analize potreba u izradi programa nastave stranoga jezika (na primjeru hrvatskoga kao J2) (CROSBI ID 140460)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Cvikić, Lidija ; Udier, Sanda Lucija
hrvatski
Uloga analize potreba u izradi programa nastave stranoga jezika (na primjeru hrvatskoga kao J2)
Programi za poučavanje hrvatskoga kao J2 na općejezičnim tečajevima trebaju biti osmišljeni tako da zadovoljavaju različite potrebe i očekivanja svojih polaznika. U radu se raspravlja o ulozi analize potreba u organiziranju tečajeva hrvatskoga kao J2 i pokazuje kako prikupljene informacije mogu utjecati na izradu programa i silabusa. Na dva različita sveučilišna tečaja hrvatskoga kao J2 provedena je analiza potreba kojom su prikupljeni podatci o iskustvu učenja jezika, načinima ovladavanja hrvatskim, svrsi učenja hrvatskoga i poželjnim nastavnim sadržajima. Istraživanje je pokazalo da je na temelju dobivenih podataka moguće postaviti opće temelje programa učenja hrvatskog kao J2, ali i prilagoditi programe specifičnim potrebama polaznika.
analiza potreba; hrvatski kao J2; nastavni program; silabus; nastavni sadržaj
nije evidentirano
engleski
Needs analisys and its role in creating a general Croatian L2 course
nije evidentirano
needs analysis; Croatan L2; curriculum; course sillabus; course content
nije evidentirano