Paradoks odgoja (CROSBI ID 452)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Bratanić, Marija
Šikić, Anita
hrvatski
Paradoks odgoja
U prvom dijelu knjige autorica probleme odgoja sagledava s makrorazine, da bi u drugom dijelu pristupila problemima odgoja na mikrorazini. Prema mehanicističkoj paradigmi odgoj je određen svjesnom djelatnošću, što rezultira da je sve unaprijed određeno i uzročno uvjetovano. Na mikrorazini stvarnost odgoja suočava se s paradoksima. Odgoj kao svjesna djelatnost na mikrorazini ovisi o interaktivnim i komunikativnim vezama i odnosima koji su dinamični, promjenjivi i nestalni, o nesvjesnim procesima koji se interpoliraju i remete utjecaj svjesnih i namjernih procesa, što dovodi do paradoksa. Autorica se zalaže za holistički pristup u proučavanju odgoja u kontekstu međuljudskog odnosa. Zalaže se za otkrivanje paradoksa u odgojnim situacijama. Knjiga je namijenjena studentima i nastavnicima nastavničkih studija, ali korisno može poslužiti i svakom roditelju koji želi biti uspješniji odgojitelj.
odgoj; paradoks
nije evidentirano
engleski
Paradox of education
nije evidentirano
education; paradox
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada
1996.
953-169-110 X
158
objavljeno