Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 341853

Kultura odgojno-obrazovne ustanove i kvaliteta odgojno obrazovne prakse


Vujčić, Lidija
Kultura odgojno-obrazovne ustanove i kvaliteta odgojno obrazovne prakse // Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti, Znanstvena monografija, / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 753-761


CROSBI ID: 341853 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kultura odgojno-obrazovne ustanove i kvaliteta odgojno obrazovne prakse
(Culture of educational institutions and quality of educational practice)

Autori
Vujčić, Lidija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti, Znanstvena monografija,

Urednik/ci
Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven

Izdavač
Hrvatsko pedagogijsko društvo

Grad
Zagreb

Godina
2007

Raspon stranica
753-761

ISBN
978-953-99167-1-6

Ključne riječi
Kultura ; kultura odgojno-obrazovne ustanove ; kvaliteta ; učitelj
(culture ; Culture of educational institutions ; quality ; teacher)

Sažetak
Kulturu odgojno-obrazovne ustanove određujemo kao izraz zajedničkih, temeljnih postavki, uvjerenja, učitelja, učenika, ravnatelja, karakterističnih za djelovanje odgojno- obrazovne ustanove. Prepoznaje se po međusobnim odnosima ljudi, njihovom zajedničkom radu, upravljanju ustanovom, organizacijskom i fizičkom okruženju te stupnju usmjerenosti na učenje i istraživanje. O odgojno-obrazovnoj ustanovi raspravljamo kao o jednoj organizaciji, a o kulturi kao svojstvu organizacije kojem se njezini članovi trebaju prilagođavati u procesu stalne evolucije. Pritom ističemo da mijenjanje kulture odgojno- obrazovne ustanove, ne znači samo promjenu organizacijskih, tj. strukturalnih dimenzija u ustanovi, nego još više zahtijeva promjenu načina razmišljanja učitelja, tj. podizanje kvalitete njihova razumijevanja odgojno- obrazovnog procesa. Sukladno sukonstruktivističkom shvaćanju u određenju kulture odgojno – obrazovne ustanove, apostrofira se potreba izravnog istraživanja, razumijevanja, komuniciranja i zajedničkog učenja svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
3979 - OSTVARIVANJE ORGANIZACIJE KOJA UČI U OBRAZOVANJU UČITELJA I ODGAJATELJA (Jasna Krstović, MZOS)

Ustanove
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Lidija Vujičić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Vujčić, Lidija
Kultura odgojno-obrazovne ustanove i kvaliteta odgojno obrazovne prakse // Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti, Znanstvena monografija, / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 753-761
Vujčić, L. (2007) Kultura odgojno-obrazovne ustanove i kvaliteta odgojno obrazovne prakse. U: Previšić, V., Šoljan, N. & Hrvatić, N. (ur.) Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti, Znanstvena monografija,. Zagreb, Hrvatsko pedagogijsko društvo, str. 753-761.
@inbook{inbook, author = {Vuj\v{c}i\'{c}, L.}, year = {2007}, pages = {753-761}, keywords = {culture, Culture of educational institutions, quality, teacher}, isbn = {978-953-99167-1-6}, title = {Culture of educational institutions and quality of educational practice}, keyword = {culture, Culture of educational institutions, quality, teacher}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font