Kompetencijski pristup kao pretpostavka planiranja i razvoja studijskih programa/kurikuluma (CROSBI ID 536239)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Krstović, Jasna ; Čepić, Renata
hrvatski
Kompetencijski pristup kao pretpostavka planiranja i razvoja studijskih programa/kurikuluma
Afirmacijom ideje Europe kao zajedničkog prostora i Europe kao društva znanja, odnosno društva koje uči, potaknuta su pitanja integracijskih procesa u središtu kojih je harmoniziranje hrvatskog visokoškolskog obrazovnog sustava sa sustavima obrazovanja u razvijenim zemljama. Pogled prema Europi važan je okvir u kojem se konceptualiziraju promjene u odgojno-obrazovnom sustavu, pa tako i u podsustavu obrazovanja odgajatelja u Hrvatskoj. Osnovna intencija ovoga rada je analiziranje i problematiziranje aktualnih pitanja konceptualizacije Hrvatskog kvalifikacijskog okvira u kontekstu planiranja i razvoja programa.U tom se kontekstu autorice zalažu za prihvaćanje kompetencijskog pristupa temeljenog na ishodima učenja (Outcomes Based Education) i kompetencijama ( The concept of competence / The concept of key competences) kao intrinzičnim elementima pedagoškog preokreta, odnosno svojevrsnoj novoj paradigmi na kojoj se mogu utemeljiti procesi planiranja i razvoja suvremenih studijskih programa / kurikuluma za obrazovanje odgajatelja.
(Ishodi učenja; Kompetencije; Kvalifikacijski okvir; Studijski programi / kurikulumi za obrazovanje odgajatelja)
nije evidentirano
engleski
Competence approach as assumption for planning and developing studing programs/curriculum
nije evidentirano
(learning outcomes; competences; qualifications framework; studing programs/curriculum for pre-school teachers education)
nije evidentirano
Podaci o prilogu
(83)-(90).
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kompetencije i kompetentnost učitelja
(Babić, Nada)
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University
978-953-6965-11-3
Podaci o skupu
(Kompetencije i kompetentnost učitelja)
predavanje
18.04.2007-19.04.2007
Osijek, Hrvatska