Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kompetencijski pristup kao pretpostavka planiranja i razvoja studijskih programa/kurikuluma (CROSBI ID 536239)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Krstović, Jasna ; Čepić, Renata Kompetencijski pristup kao pretpostavka planiranja i razvoja studijskih programa/kurikuluma // Kompetencije i kompetentnost učitelja / (Babić, Nada) (ur.). Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University, 2007. str. (83)-(90)

Podaci o odgovornosti

Krstović, Jasna ; Čepić, Renata

hrvatski

Kompetencijski pristup kao pretpostavka planiranja i razvoja studijskih programa/kurikuluma

Afirmacijom ideje Europe kao zajedničkog prostora i Europe kao društva znanja, odnosno društva koje uči, potaknuta su pitanja integracijskih procesa u središtu kojih je harmoniziranje hrvatskog visokoškolskog obrazovnog sustava sa sustavima obrazovanja u razvijenim zemljama. Pogled prema Europi važan je okvir u kojem se konceptualiziraju promjene u odgojno-obrazovnom sustavu, pa tako i u podsustavu obrazovanja odgajatelja u Hrvatskoj. Osnovna intencija ovoga rada je analiziranje i problematiziranje aktualnih pitanja konceptualizacije Hrvatskog kvalifikacijskog okvira u kontekstu planiranja i razvoja programa.U tom se kontekstu autorice zalažu za prihvaćanje kompetencijskog pristupa temeljenog na ishodima učenja (Outcomes Based Education) i kompetencijama ( The concept of competence / The concept of key competences) kao intrinzičnim elementima pedagoškog preokreta, odnosno svojevrsnoj novoj paradigmi na kojoj se mogu utemeljiti procesi planiranja i razvoja suvremenih studijskih programa / kurikuluma za obrazovanje odgajatelja.

(Ishodi učenja; Kompetencije; Kvalifikacijski okvir; Studijski programi / kurikulumi za obrazovanje odgajatelja)

nije evidentirano

engleski

Competence approach as assumption for planning and developing studing programs/curriculum

nije evidentirano

(learning outcomes; competences; qualifications framework; studing programs/curriculum for pre-school teachers education)

nije evidentirano

Podaci o prilogu

(83)-(90).

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kompetencije i kompetentnost učitelja

(Babić, Nada)

Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University

978-953-6965-11-3

Podaci o skupu

(Kompetencije i kompetentnost učitelja)

predavanje

18.04.2007-19.04.2007

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija