Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi studenata Filozofskog fakulteta o Omegi (CROSBI ID 349646)

Ocjenski rad | diplomski rad

Klasnić, Ksenija Stavovi studenata Filozofskog fakulteta o Omegi / Seljan, Sanja (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2007

Podaci o odgovornosti

Klasnić, Ksenija

Seljan, Sanja

hrvatski

Stavovi studenata Filozofskog fakulteta o Omegi

Jedan od glavnih izazova s kojim smo suočeni jest integracija e-learning tehnologija u učenje i podučavanje i to tamo gdje je to prikladno, odnosno, tamo gdje takav način učenja podupire i koristi studentima. Pedagogija mora biti prva, odnosno tehnologija mora podržavati, a ne biti u konfliktu s pedagogijom. Slijedeći svjetske i europske trendove, e-learning sustavi počeli su se koristiti i u Hrvatskoj. Jedan od takvih sustava koristi se na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Omega sustav učenja na daljinu ostvaren je u sklopu projekta Organizacija informacija i znanja u elektroničkom obrazovnom okruženju Ministarstva obrazovanja, znanosti i sporta 2002. godine. Implementacija Omege u nastavu na Filozofskom fakultetu dugotrajan je proces koji još uvijek nije završio. Iako su mnogi profesori prihvatili ovaj novi način edukacije s velikim entuzijazmom i željom za učenjem i usavršavanjem vlastitih sposobnosti njegove upotrebe, neki ga potpuno ignoriraju i nastavljaju koristiti isključivo tradicionalne metode predavanja. Danas, pet godina nakon uvođenja Omege u nastavu na Filozofskom fakutetu u Zagrebu, od iznimne je važnosti utvrditi koliko je ona uspješno i kvalitetno implementirana u nastavu. Prema Kim i Curtis (2006), kvaliteta online edukacije u visokom školstvu procjenjuje se pomoću dva glavna pokazatelja: zadovoljstvo studenata i dostignuće studenata. U ovom radu bavit ćemo se isključivo zadovoljstvom studenata (i šire, njihovim stavovima o Omegi) kao pokazateljem kvalitete online edukacije putem Omege na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.

e-učenje; Moodle; stavovi; evaluacija; istraživanje

nije evidentirano

engleski

Student Attitudes of the Faculty of Humanities and Social Sciences regarding e-learning system Omega

nije evidentirano

e-learning; Moodle; attitudes; evaluation; research

nije evidentirano

Podaci o izdanju

86

01.01.2007.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti