Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 340610

On-line testiranje


Seljan, Sanja; Stančić, Hrvoje; Tadić, Jelena; Sanković, Dijana
On-line testiranje // 20. Proljetna škola školskih knjižničara RH: Suradnja u informacijskom društvu – s obzirom na potrebe školskoga knjižničarstva
Opatija, 2008. (predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni)


Naslov
On-line testiranje
(Online Assessment)

Autori
Seljan, Sanja ; Stančić, Hrvoje ; Tadić, Jelena ; Sanković, Dijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni

Skup
20. Proljetna škola školskih knjižničara RH: Suradnja u informacijskom društvu – s obzirom na potrebe školskoga knjižničarstva

Mjesto i datum
Opatija, 2-5.4.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
E-learning; testiranje; reakcije
(E-learning; assessment; reactions)

Sažetak
Kroz postupak provjere (testiranja i ocjenjivanja, engl. assessment) nastoje se utvrditi odgovarajuća tehnologija, ciljevi u postupku poučavanja, te on-line testiranje uključiti kao integralni dio primjene računala u obrazovanju. Postupkom on-line testiranja moguće je provjeravati znanja, ali i sposobnosti čitanja, pisanja, slušanja i u određenoj mjeri govorenja. On-line testiranje provodi se komplementarno s tradicionalnim oblicima testiranja, jer pojedini modeli više odgovaraju provjeri pojedinih sposobnosti. Osim on-line modela, moguće je uključiti i primjenu standardnih tehnologija u postupak testiranja, kao analizu tekstova poslanih putem elektronske pošte, pisanje u tekst procesoru, postupke pretraživanja i planiranja, itd. Postupak on-line testiranja donosi osobitu prednost korisnicima radi mogućnosti interaktivnosti u slučajevima kada se koristi za ponavljanje i te kada sadrži multimedijskih elemente i povratnu informaciju što uzrokuje veću motiviranost korisnika. Testiranje se može provoditi u okviru sumativnog modela vrednovanja na kraju obrazovnog ciklusa, semestra ili neke veće jedinice, čime se nastoje utvrditi postignuti rezultati ili kao formativni model testiranja u tijeku obrazovnog procesa kako bi se procijenio napredak. U radu je prikazano istraživanje provedeno na studenima i profesorima Filozofskog fakulteta u Zagrebu kojim su se nastojale utvrditi njihove reakcije na on-line testiranje. Istraživanje je pokazalo da čak 80% studenata i profesora smatra upotrebu on-line ocjenjivanja pozitivnom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
130-1300646-0909 - Informacijska tehnologija u prevođenju hrvatskoga i e-učenju jezika (Sanja Seljan, )
130-1301799-1755 - Organizacija, upravljanje i razmjena znanja u elektroničkom obrazovnom okruženju (Jadranka Lasić-Lazić, )

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb