Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 33980

Primjer planiranja i programiranja rada u atletskoj sportskoj školi


Šnajder, Viktor; Babić, Vesna
Primjer planiranja i programiranja rada u atletskoj sportskoj školi // Zbornik radova 7. ljetne škole pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske / Findak, Vladimir (ur.).
Rovinj: Savez pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske, 1998. str. 136-139 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


Naslov
Primjer planiranja i programiranja rada u atletskoj sportskoj školi
(Example of planning and programming of work in an athletic sports school)

Autori
Šnajder, Viktor ; Babić, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova 7. ljetne škole pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske / Findak, Vladimir - Rovinj : Savez pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske, 1998, 136-139

Skup
7. ljetna škola pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske

Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 23-27.06.1998

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Atletika; plan treninga; sportske škole
(Athletics; training plan; sports schools)

Sažetak
Suvremeni, vrhunski, atletski sport zahtijeva vrlo rano uključivanje djece u sistematski trening. Današnja dostignuća su tako visoka da ih može ponoviti ili čak poboljšati samo osobito talentiran sportaš uz pravovremeni početak treninga. Zbog toga je u atletskom, kao i u svakom drugom sportu važno da se u svim etapama, od početnika do vrhunskog sportaša, trening provodi planirano i sistematski. Mjesečni plan treninga treba sadržavati konkretno razrađene zadatke za razvijanje opće i specijalne fizičke pripreme, zadatke za savladavanje osnova tehnike i taktike u pojedinim disciplinama, zadatke za uklanjanje najbitnijih pogrešaka, kontrolne norme, sudjelovanje na natjecanjima te očekivane rezultate. Rad s djecom se ne planira prema godišnjim razdobljima, kao što se to radi kod starijih atletičara. Za ovu dob se osnovni cilj treninga sastoji u razvoju što više razine svestrane fizičke pripreme, da učenici ovladaju osnovama što večeg broja tehnika atletskih disciplina i razviju potrebnu razinu psihičkih osobina. Sudjelovanje na natjecanjima nije samo sebi cilj, već služi i kao sredstvo pripreme.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kineziologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
034006

Ustanove
Kineziološki fakultet, Zagreb