Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Matematičke sposobnosti u djece s teškoćama čitanja (CROSBI ID 85049)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Vancaš, Mirjana ; Pašiček, Ljerka Matematičke sposobnosti u djece s teškoćama čitanja // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 34 (1998), 2; 155-164-x

Podaci o odgovornosti

Vancaš, Mirjana ; Pašiček, Ljerka

hrvatski

Matematičke sposobnosti u djece s teškoćama čitanja

U Hrvatskoj nije bilo sustavnijeg istraživanja teškoća u usvajanju matematičkog znanja, a potpuno je neistražena veza poremećaja čitanja i matematičkih sposobnosti. Premda čitanje, pisanje i matematika predstavljaju naoko različita znanja, moguće je da teškoće u ovim temeljnim školskim vještinama imaju zajedničku podlogu vezanu uz nedostatne procese simboličke i konceptualne prirode, probleme informacijske obrade ili pak neadekvatno leksičko znanje.

teškoće čitanja; matematičko znanje; matematička obrada

nije evidentirano

engleski

Mathematical abilities in children with reading difficulties

nije evidentirano

reading difficulties; mathematical abilities

nije evidentirano

Podaci o izdanju

34 (2)

1998.

155-164-x

objavljeno

1331-3010

Povezanost rada

nije evidentirano