Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uspješnost komunikacijskih aktivnosti pri uvođenju Bolonjskog procesa: Studija slučaja. (CROSBI ID 535852)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija

Cvitanušić, Marina ; Tkalac Verčič, Ana Uspješnost komunikacijskih aktivnosti pri uvođenju Bolonjskog procesa: Studija slučaja. // XX Kongres CROMAR-a: Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti / Grbac, Bruno (ur.). Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2007. str. 15-20

Podaci o odgovornosti

Cvitanušić, Marina ; Tkalac Verčič, Ana

hrvatski

Uspješnost komunikacijskih aktivnosti pri uvođenju Bolonjskog procesa: Studija slučaja.

Osnovni cilj ovog rada bio je opis promotivnih aktivnosti koje su pratile uvođenje Bolonjskog procesa u hrvatsko visoko školstvo te izviđajno mjerenje uspješnosti dijela tih aktivnosti. Predmet istraživanja bila je uspješnost komunikacijskih aktivnosti, odnosno mjerenje upoznatosti i zadovoljstva zaposlenika Agencije za znanost i visoko obrazovanje sa spomenutim komunikacijskim aktivnostima. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku, putem polustrukturiranih osobnih intervjua. Rezultati provedenog istraživanja pokazali su da je među zaposlenicima Agencije za znanost i visoko obrazovanje upoznatost s Bolonjskim procesom, kao i s komunikacijskim aktivnostima MZOŠ-a, relativno dobra. Rezultati provedenog istraživanja navode na zaključak da su komunikacijske aktivnosti koje je Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa provodilo u većoj mjeri ispunile svoj cilj kod ispitanika, obzirom na razinu upoznatosti. Slična istraživanja, međutim, trebalo bi provesti i među drugim ciljnim skupinama, osobito pripadnicima akademske javnosti, kako bi se dobila cjelovita slika i bolji uvid u stvarno stanje.

Bolonjski proces ; komunikacijski procesi

nije evidentirano

engleski

Effectiveness of communication activities in Bologna Process implementation: Case Study.

nije evidentirano

Bologna process ; communication processes

nije evidentirano

Podaci o prilogu

15-20.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

XX Kongres CROMAR-a: Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti

Grbac, Bruno

Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

978-953-6148-63-9

Podaci o skupu

XX. Kongres CROMAR-a

predavanje

25.10.2007-27.10.2007

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija