Uspješnost komunikacijskih aktivnosti pri uvođenju Bolonjskog procesa: Studija slučaja. (CROSBI ID 535852)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Cvitanušić, Marina ; Tkalac Verčič, Ana
hrvatski
Uspješnost komunikacijskih aktivnosti pri uvođenju Bolonjskog procesa: Studija slučaja.
Osnovni cilj ovog rada bio je opis promotivnih aktivnosti koje su pratile uvođenje Bolonjskog procesa u hrvatsko visoko školstvo te izviđajno mjerenje uspješnosti dijela tih aktivnosti. Predmet istraživanja bila je uspješnost komunikacijskih aktivnosti, odnosno mjerenje upoznatosti i zadovoljstva zaposlenika Agencije za znanost i visoko obrazovanje sa spomenutim komunikacijskim aktivnostima. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku, putem polustrukturiranih osobnih intervjua. Rezultati provedenog istraživanja pokazali su da je među zaposlenicima Agencije za znanost i visoko obrazovanje upoznatost s Bolonjskim procesom, kao i s komunikacijskim aktivnostima MZOŠ-a, relativno dobra. Rezultati provedenog istraživanja navode na zaključak da su komunikacijske aktivnosti koje je Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa provodilo u većoj mjeri ispunile svoj cilj kod ispitanika, obzirom na razinu upoznatosti. Slična istraživanja, međutim, trebalo bi provesti i među drugim ciljnim skupinama, osobito pripadnicima akademske javnosti, kako bi se dobila cjelovita slika i bolji uvid u stvarno stanje.
Bolonjski proces ; komunikacijski procesi
nije evidentirano
engleski
Effectiveness of communication activities in Bologna Process implementation: Case Study.
nije evidentirano
Bologna process ; communication processes
nije evidentirano
Podaci o prilogu
15-20.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
XX Kongres CROMAR-a: Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti
Grbac, Bruno
Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
978-953-6148-63-9
Podaci o skupu
XX. Kongres CROMAR-a
predavanje
25.10.2007-27.10.2007
Rijeka, Hrvatska