Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Osnove strateškog marketinga (CROSBI ID 743400)

Autorska knjiga | udžbenik | domaća recenzija

• Obrazovni materijal (visoko obrazovanje )

Lacković, Zlatko ; Andrlić, Berislav Osnove strateškog marketinga. Požega: Veleučilište ; Geno, 2007

Podaci o odgovornosti

Lacković, Zlatko ; Andrlić, Berislav

hrvatski

Osnove strateškog marketinga

U knjizi su utvrđene teorijske pretpostavke primjene strateškog marketinga temeljem relevantne domaće i strane literature. Posebna pozornost je posvećena novim oblicima marketinga koji su nastali pod utjecajem suvremenih društvenih kretanja. Iz poglavlja u poglavlje, autori objašnjavaju proces strateškog marketinškog planiranja te metode za osvarenje marketinških ciljeva.

marketing ; strategija

nije evidentirano

engleski

Fundamentals of strategic marketing

nije evidentirano

marketing ; strategy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Požega: Veleučilište ; Geno

2007.

978-953-98762-5-6

288

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija