Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Menadžment u obrazovanju – pravci razvoja (CROSBI ID 35782)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Staničić, Stjepan Menadžment u obrazovanju – pravci razvoja // Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja, svezak 2. / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 670-677

Podaci o odgovornosti

Staničić, Stjepan

hrvatski

Menadžment u obrazovanju – pravci razvoja

Menadžment i vodstvo/vođenje u obrazovanju, u zadnjem se desetljeću sve intenzivnije razvija – kao znanstveno područje i kao ekstenzivna praksa. Predodžbe i shvaćanja što su se neko vrijeme nekritički preuzimale i prenosile iz gospodarstva postupno ustupaju mjesto autentičnim promišljanjima i empirijskim verifikacijama u djelatnosti odgoja i obrazovanja. Različitost konteksta, međutim, na tom je putu razvoja uvjetovala različite poglede, koncepcije, teorije i modele, pod čijim se utjecajem oblikuju različite prakse. U ovom se radu prikazuje stanje na području menadžmenta u obrazovanju, a nešto je više riječi o odnosu menadžmenta i vodstva, modelima menadžmenta, ravnatelju kao nositelju menadžmenta i vodstva te kompetencijskim standardima za rukovoditelje u obrazovanju.

menadžment u obrazovanju, vodstvo u obrazovanju, modeli menadžmenta, kompetencijski standardi, profesionalizacija vodstva u obrazovanju

nije evidentirano

engleski

Management in the education – directions of development

nije evidentirano

management in education, leadership in education, models of management, standards competence, professionalisations of leadership in education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

670-677.

objavljeno

Podaci o knjizi

Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja, svezak 2.

Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

2007.

978-953-99167-1-6

Povezanost rada

Pedagogija