Struktura priče djece s posebnim jezičnim teškoćama (CROSBI ID 139492)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bogetić, Paulina ; Arapović, Diana ; Kuvač-Kraljević, Jelena
hrvatski
Struktura priče djece s posebnim jezičnim teškoćama
Pripovijedanje je sposobnost koja se smatra dobrim pretkazateljem školskoga uspjeha, ali i dobrim pokazateljem jezičnih teškoća, posebice kod djece s posebnim jezičnim teškoćama (PJT). Da bi se rasvijetlio fenomen pripovijedanja i njegov utjecaj na dječji razvoj, potrebno je osim jezičnih, kakva uglavnom danas prevladavaju, provesti i ispitivanja o spoznajnim obilježjima pripovijedanja. Upravo je to namjera ovoga rada, ispitati strukturu priče djece s posebnim jezičnim teškoćama te je usporediti sa strukturom priče djece urednoga jezično-govornoga razvoja. Rezultati pokazaju da djeca urednoga jezično-govornoga razvoja imaju strukturiraniju priču od djece s PJT još u mlađoj kronološkoj dobi. No, s porastom kronološke dobi poboljšava se struktura priče djece s PJT i oni nadoknađuju nedostatke koje su imali u nekim elementima priče u ranijim godinama.
pripovijedanje ; posebne jezične teškoće
nije evidentirano
engleski
Narrative structure of children with Specific Language Impairment
nije evidentirano
narration ; Specific Language Impairment
nije evidentirano