Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Edukacija učitelja za prihvaćanje učenika s posebnim potrebama (CROSBI ID 471636)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Igrić, Ljiljana Edukacija učitelja za prihvaćanje učenika s posebnim potrebama // Godišnja konferencija hrvatskog psihološkog društva / Matešic, Kruno (ur.). Varaždin: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 1997. str. 26-27-x

Podaci o odgovornosti

Igrić, Ljiljana

hrvatski

Edukacija učitelja za prihvaćanje učenika s posebnim potrebama

Projektom Edukacija učitelja i integracija djece s posebnim potrebama želi se utvrditi kako utječe primjena jednog eksperimentalnog modela edukacije učitelja na njihove stavove prema učenicima s posebnim potrebama u osnovnim školama u Hrvatskoj. Na uzorku od 194 učitelja primjenjen je upitnik Stavovi prema integraciji- 21 varijabla. Rezultati su pokazali negativan odnos prema integraciji učenika s posebnim potrebala ali su učitelji istovremeno s tim pokazali potrebu za dodatnom edukacijom i pomoći stručnjaka.

edukacija učitelja; učenici s posebnim potrebama; prihvaćanje

nije evidentirano

engleski

Education of Teachers for the Acceptance of Pupils with Special Needs

nije evidentirano

Education of teachers; Pupils with special needs; acceptance

nije evidentirano

Podaci o prilogu

26-27-x.

1997.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Godišnja konferencija hrvatskog psihološkog društva

Matešic, Kruno

Varaždin: Hrvatsko psihološko društvo (HPD)

Podaci o skupu

Godišnja konferencija hrvatskog psihološkog društva

predavanje

23.10.1997-26.10.1997

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano