Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Afektivni profil, aspiracije i zadovoljstvo nastavom engleskoga jezika kod hrvatskih učenika (CROSBI ID 139367)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Mihaljević Djigunović, Jelena Afektivni profil, aspiracije i zadovoljstvo nastavom engleskoga jezika kod hrvatskih učenika // Metodika, 8 (2007), 14; 104-114

Podaci o odgovornosti

Mihaljević Djigunović, Jelena

hrvatski

Afektivni profil, aspiracije i zadovoljstvo nastavom engleskoga jezika kod hrvatskih učenika

Autorica se u radu bavi individualnim razlikama učenika engleskoga kao stranoga jezika i to na razini afektivnih učeničkih karakteristika. U uvodnome dijelu kontekstualizira afektivne aspekte učenja stranoga jezika izdvajajući one koji su relevantni za ovaj rad i referirajući na relevantna istraživanja u ovoj domeni istraživanja usvajanja drugoga jezika i glotodidaktike. U središnjem dijelu rada opisuje istraživanje provedeno na prigodnome uzorku osnovnoškolske i srednjoškolske populacije hrvatskih učenika engleskoga kao stranoga jezika. Rezultate ispitivanja njihova afektivnog profila, aspiracija i zadovoljstva nastavom razmatra u interkaciji s nekoliko drugih važnih varijabli poput učenja engleskoga jezika izvan škole, spola, veličine mjesta u kojem se polazi škola, upotrebu interneta i dr. Zaključuje da su dobiveni rezultati vrijedni ne samo na teorijskoj razini nego imaju i bitne praktične implikacije, posebno za obrazovanje nastavnika stranih jezika.

afektivni faktori; afektivni profil; aspiracije; motivacija; stavovi

Članak je objavljen i na engleskome jeziku u istome broju na str. 115-126.

engleski

Croatian EFL learners' affective profile, aspirations and attitudes to English classes

nije evidentirano

affective learner factors; affective learner profile; aspirations; motivation; attitudes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (14)

2007.

104-114

objavljeno

1332-7879

Povezanost rada

Filologija