Afektivni profil, aspiracije i zadovoljstvo nastavom engleskoga jezika kod hrvatskih učenika (CROSBI ID 139367)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Mihaljević Djigunović, Jelena
hrvatski
Afektivni profil, aspiracije i zadovoljstvo nastavom engleskoga jezika kod hrvatskih učenika
Autorica se u radu bavi individualnim razlikama učenika engleskoga kao stranoga jezika i to na razini afektivnih učeničkih karakteristika. U uvodnome dijelu kontekstualizira afektivne aspekte učenja stranoga jezika izdvajajući one koji su relevantni za ovaj rad i referirajući na relevantna istraživanja u ovoj domeni istraživanja usvajanja drugoga jezika i glotodidaktike. U središnjem dijelu rada opisuje istraživanje provedeno na prigodnome uzorku osnovnoškolske i srednjoškolske populacije hrvatskih učenika engleskoga kao stranoga jezika. Rezultate ispitivanja njihova afektivnog profila, aspiracija i zadovoljstva nastavom razmatra u interkaciji s nekoliko drugih važnih varijabli poput učenja engleskoga jezika izvan škole, spola, veličine mjesta u kojem se polazi škola, upotrebu interneta i dr. Zaključuje da su dobiveni rezultati vrijedni ne samo na teorijskoj razini nego imaju i bitne praktične implikacije, posebno za obrazovanje nastavnika stranih jezika.
afektivni faktori; afektivni profil; aspiracije; motivacija; stavovi
Članak je objavljen i na engleskome jeziku u istome broju na str. 115-126.
engleski
Croatian EFL learners' affective profile, aspirations and attitudes to English classes
nije evidentirano
affective learner factors; affective learner profile; aspirations; motivation; attitudes
nije evidentirano