Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 336167

Definiranje komunikacijske kompetencije


Bagarić, Vesna, Mihaljević Djigunović, Jelena
Definiranje komunikacijske kompetencije // Metodika, 8 (2007), 14; 84-93 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


Naslov
Definiranje komunikacijske kompetencije
(Denining communicative competence)

Autori
Bagarić, Vesna, Mihaljević Djigunović, Jelena

Izvornik
Metodika (1332-7879) 8 (2007), 14; 84-93

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Komunikacijska kompetencija; modeli komunikacijske kompetencije; pojam komunikacijske kompetencije
(Communicative competence; models of communicative competence; definition of communicative competence)

Sažetak
Iako danas postoji visok stupanj suglasja među teoretičarima oko osnovnoga sadržaja definicije komunikacijske kompetencije, u literaturi se često navodi kako je pri koncipiranju istraživanja komunikacijske kompetencije potrebno razmotriti i jasno odrediti pojam komunikacijske kompetencije, tj. oblikovati takvu definiciju koja će omogućiti jednostavnu operacionalizaciju toga konstrukta. U ovom se radu ukratko prikazuje proces definiranja komunikacijske kompetencije koji je započeo još u 60-im godinama prošloga stoljeća. U okviru dva zasebna poglavlja predstavlja se nekoliko važnijih definicija i modela komunikacijske kompetencije, na temelju kojih se u završnom poglavlju izvode zaključci o načinu definiranja komunikacijske kompetencije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija

Napomena
Rad je objavljen i na engleskome jeziku u istome broju na str. 94-103.



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
130-1301001-0988 - Usvajanje engleskoga jezika od rane dobi: analiza učenikova međujezika (Jelena Mihaljević-Djigunović, )

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Vesna Bagarić Medve, (245640)

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • Education Research Abstracts Online
  • Contents Pages in Education