Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 335918

Informacijske (novinske) agencije


Hebrang, Branko
Informacijske (novinske) agencije
Zagreb: Jarbol d.o.o., 2006


Naslov
Informacijske (novinske) agencije
(News (Press) Agencies)

Autori
Hebrang, Branko

Izdavač
Jarbol d.o.o.

Grad
Zagreb

Godina
2006

Stranica
308

ISBN
978-953-7402-02-0

Ključne riječi
Informacijske agencije; pravila pisanja; studija slučaja - indeks kakvoće obavijesti
(News agencies; news style; case study -index of news quality)

Sažetak
U današnjemu globalnom medijskom prostoru informacijske agencije ishodište su za mnoge obavijesti, one tvore kostur globalnoga informacijsko-komunikacijskoga sustava, utječu na odlučivanje, na formiranje fonda javnoga znanja. Novinske agencije, nastale u 19. stoljeću, zadržale su osnovnu funkciju: prikupljanje i odašiljanje informacija pretplatnicima uglavnom u obliku vijesti. Agencije su nametnule i neka načela koja su postala općeprihvaćeno dobro medijskoga posla: koncept tzv. objektivne obavijesti, princip preokrenute piramide, rezimirajući uvod i obavijest kao proizvod « ; s markom» ; . Snaga i vrijednost agencijskoga novinarstva počiva na procedurama za smanjivanje razlike između relevantnih zbivanja opisanih kao činjenice, pojmovne strukture zbilje te interpretacije kao simboličkoga izraza, tj. konstrukcije stvarnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Hrvatski studiji, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Branko Hebrang, (282200)